nye billeder på dfm
Fra : Peter Aagaard

Dato : 30-06-03 22:36

Hej NG

Man bør vel fortælle at der nu er lagt nogle nye billeder op på
http://dfm.nathue.dk/yougotit

Havde nær købt en Thunderace, men nådede heldigvis at prøve en Mille inden,
og så var jeg solgt, og nu holder den indedøre i huset.

Og så skal jeg måske lige sige at jeg ikke tør bruge MotoMan's
tilkøringsmetode, men pænt følger bogen

Mvh. Peter
(Med en Honda CB750F2 årg. 77, billigt til salg)
(RSV Mille med nu 380km. på tælleren)

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-07-03 04:31

Peter Aagaard wrote:
> [...]
> inden, og så var jeg solgt, og nu holder den indedøre i huset.
>
> Og så skal jeg måske lige sige at jeg ikke tør bruge MotoMan's

Flot motorcykel! Tillykke med den

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-07-03 17:39

Anders Houmark wrote:

> Flot motorcykel! Tillykke med den

Mange tak, og den er bare fed at trille på, selv under 6000 rpm.

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-07-03 06:17

Peter Aagaard wrote:
> Hej NG
>
> Havde nær købt en Thunderace, men nådede heldigvis at prøve en Mille
> inden, og så var jeg solgt, og nu holder den indedøre i huset.

Tillykke med den, det er en fed cykel.
Også i mine øjne et bedre (& dyrer) valg end Esset.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar

Fra : Brian W.

Dato : 01-07-03 13:59

D@n Dethlefsen wrote:

> Tillykke med den, det er en fed cykel.
> Også i mine øjne et bedre (& dyrer) valg end Esset.

Høh så fejler dine øjne da noget Esset er da meeeeegeeeet bedre

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-07-03 17:41

Brian W. wrote:

> Høh så fejler dine øjne da noget Esset er da meeeeegeeeet bedre

Selv Høh, det er altså derfor din er til salg

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 01-07-03 18:51

Peter Aagaard wrote:

> Selv Høh, det er altså derfor din er til salg
>
> Mvh. Peter
> (RSV Mille)

Hvis du nu havde nærlæst Brians indlæg, ville du vide, at hjemme hos Brian
er det kæresten der bestemmer, og hun vil have en blackbird

Og en mille er da fed nok, hvis man ikke skal køre over 30 km. på den. Eller
aldrig kører med passager...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-07-03 22:22

Peter Jakobsen wrote:
> Hvis du nu havde nærlæst Brians indlæg, ville du vide, at hjemme hos
> Brian er det kæresten der bestemmer, og hun vil have en blackbird

Jeg har da fulgt med i salget af hans Es, og læst at konen ville have en
Bird, meeeen så har jeg også tænkt to gange, kan du ikke se at man får en
cykel der er god at sidde bagpå, så vil hun jo med hele tiden, og hvem er
egenlig interesseret i det

> Og en mille er da fed nok, hvis man ikke skal køre over 30 km. på

kan jeg ikke rigtig sige noget om, klokken stod på 498km. her da jeg kom
hjem i aften, så det er den store erfaring mht. siddestilling, men
umiddelbart synes jeg ikke den hverken er værre eller bedre end alle andre
sportsmodeller.

> den. Eller aldrig kører med passager...

Enig, det er noget skod med en bagpå, men da jeg kører alene 98% af tiden
såååå......

Mvh. Peter
(RSV Mille)
(Sælges Billigt: Honda CB750F2)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-07-03 17:39

D@n Dethlefsen wrote:

> Tillykke med den, det er en fed cykel.
> Også i mine øjne et bedre (& dyrer) valg end Esset.

Tak for det, og klart klart Italienere er jo nød til at holde lidt sammen

Mvh. Peter

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-07-03 23:20

> Tak for det, og klart klart Italienere er jo nød til at holde lidt sammen

Nemlig

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk