Købsaftale
Fra : MMC

Dato : 30-06-03 22:05

Hej alle

Er der ikke een af jer, der ligger inde med en skitse til købsaftale og som
gider sende den til mig. Jeg har købt en gamel mc privat og vi skal lige
have noget papir på handlen. Jeg havde engang selv een, men den er vist
blevet væk.

På forhånd tak
Martin

Fra : Vingtoft

Dato : 30-06-03 23:02

..
> Er der ikke een af jer, der ligger inde med en skitse til købsaftale og
som
> gider sende den til mig.

Der er en på FDM hjemmeside jeg prøver at sende den til dig.
--
Lars Vingtoft

Honda VFR 750 F
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=334

Fra : MMC

Dato : 01-07-03 07:25

> Der er en på FDM hjemmeside jeg prøver at sende den til dig.
> --
> Lars Vingtoft
>
> Honda VFR 750 F

Ja tak, jeg kan ikke selv finde den.

Mvh
Martin

Fra : N/A

Dato : 30-06-03 22:51

Fra : Armand

Dato : 30-06-03 22:51

Vingtoft <larvin77DELETE@hotmail.com> skrev i en

> "Vingtoft" <larvin77DELETE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Ups!
Fejlsendt med vedhæftning til gruppen

Tid for at tillære sig at slette egne fejl-indlæg (= under: meddelese !

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-07-03 06:20

MMC wrote:
> [...]
> og som gider sende den til mig. Jeg har købt en gamel mc privat og vi
> skal lige have noget papir på handlen. Jeg havde engang selv een, men

Hvis jeg husker korrekt ville Tony ligge en på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/ , er det sket ?

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 01-07-03 08:11

Jeg har lavet en for et år tid siden. Den ligger på www.hasselbalchs.dk og
kan downloades i word2000-format.
Hurtiglink: http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=50&y=95

Ud over det har jeg skrevet lidt om hvad man bør/skal kigge efter, når man
vil købe brugt.
Hurtiglink: http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=50&y=90

Med venlig hilsen
Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalchs.dk

Fra : MMC

Dato : 01-07-03 09:46

> Ud over det har jeg skrevet lidt om hvad man bør/skal kigge efter, når man
> [...]
Tusind tak, det var lige det jeg skulle bruge.

Mvh
Martin