Anbefaling af køreskole
Fra : news.tele.dk

Dato : 30-06-03 15:31

Hej

Jeg skal have MC-kort her i sommer. Kan nogen anbefale en god køreskole i
Københavnsområdet til en rimelig pris?

Jeanette :)

Fra : Johnny

Dato : 30-06-03 16:17

"news.tele.dk" <jeap@dk.net> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal have MC-kort her i sommer. Kan nogen anbefale en god køreskole i
> Københavnsområdet til en rimelig pris?
>
> Jeanette :)

Jeg kan desværre ikke, men det kan være du kan om et stykke tid. Og når du
så kan må du meget gerne besøge www.kritikken.dk, og fortælle lidt om
oplevelserne....

Håber du finder den rigtige skole med den rigtige pris.....

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 30-06-03 17:02

Asa køreskole på godthåbsvej har en kørerlærer der hedder Torben. Han er
Kanon og er samtidig vældig god til at få tider til prøver... og hos de gode
sagkyndige. Hvis han får en tid hos en klovn, får han dem lavet om til en OK
sagkyndig.
Men han er ikke speciel billig (eller dyr). Til gengæld bliver det nok
billigere i længden.
Min kørerlærer var desværre ikke ham. Han var derimod temmelig billlig og
rasende ligeglad og temmelig ubehagelig. Det betød at min makker blev afvist
til kørerprøve p.g.a. nedslidte dæk. Hans cykler er elendige og der er fusk
med timerne.

Du er velkommen til at maile, så skal jeg nok fraråde. Det er bare ikke helt
fair her på NG.

God fornøjelse

Hans

Fra : Sune

Dato : 30-06-03 21:04

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
afvist
> til kørerprøve p.g.a. nedslidte dæk. Hans cykler er elendige og der er

Ham havde jeg også
(rimer hans navn på "surt" ?)

--
vh Sune
Kia Clarus 1.8 SLX

Fra : Johnny

Dato : 30-06-03 22:36

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [klip]
> og
> afvist
> fusk
>
> Ham havde jeg også
> (rimer hans navn på "surt" ?)
>
> --

www.kritikken.dk vil gerne lægge site til navn og hele molevitten. Hvorfor
skåne dem der ikke opfører sig ordentligt. Det er vores penge.......

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 02-07-03 07:16

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

(Næehh, nærmere "ræben"!)

Hans

Fra : Johnny

Dato : 02-07-03 14:45

> "Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> (Næehh, nærmere "ræben"!)
>
> Hans

Det er nu ærgeligt at vi andre skal sidde og gætte os frem. www.kritikken.dk
tager imod ganske uforpligtende.....

Fra : Hekto

Dato : 02-07-03 14:50

In article <3f02e187$0$5140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
fake@to.prevent.spam says...
> Det er nu ærgeligt at vi andre skal sidde og gætte os frem. www.kritikken.dk
> tager imod ganske uforpligtende.....

Ja, men hvem gider melde sig til som bruger, bare for at droppe en
enkelt anmeldelse?? (mig??? - nul!)
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Johnny

Dato : 02-07-03 15:22

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fake@to.prevent.spam says...
www.kritikken.dk

> Ja, men hvem gider melde sig til som bruger, bare for at droppe en

Ska du det ??? Hvilket forum må jeg spørge ? Det skal laves om....

Hej igen

Fra : Hekto

Dato : 02-07-03 15:42

In article <3f02ea3b$0$5157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
fake@to.prevent.spam says...
> Ska du det ??? Hvilket forum må jeg spørge ? Det skal laves om....

Sorryyyyy! Har lige været inde for at finde rundt på den igen.
Så nu har jeg skrevet et mindre indlæg.

Fra : Johnny

Dato : 02-07-03 16:24

> [...]
> fake@to.prevent.spam says...
> >
> Sorryyyyy! Har lige været inde for at finde rundt på den igen.

Hvis der er andet , der ikke er optimalt , vil jeg gerne vide det. Nja jeg
tror jeg laver et forum til kritik af www.kritikken.dk.

Ciao

Fra : Hekto

Dato : 30-06-03 16:16

In article <3f0049be$0$24698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
news.tele.dk says...
> Hej
>
> Jeg skal have MC-kort her i sommer. Kan nogen anbefale en god køreskole i
> Københavnsområdet til en rimelig pris?
>
> Jeanette :)

Hva' mæ' Wonsbek???
Har 2 x gode erfaringer.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Knorsfis

Dato : 02-07-03 16:12

Jeg har selv taget kortet hos tip-top på hostrupvej.
Det var rigtig godt, med gode indtuktører og en tilpas afslappet
stemning. (og er ret billige)
Har nogle venner og veninder som også tog kortet der og alle har været
tilfredse.

Du skal IKKE vælge holte køreskole.
Der er min kæreste i gang, det er 6 uger siden at hun var til
køreprøve og hun har stadig ikke fået en ny tid.
Desuden kan kørelæren til tider være ret grov

Jesper

Fra : Johnny

Dato : 02-07-03 16:26

Kunne du ikke lægge en ros-besked , og en ris-besked på www.kritikken.dk ??