Banedage i sverige i juli?
Fra : finn sander

Dato : 29-06-03 11:49

Da vores tur til Most Tjekiet er aflyst , har jeg søgt på andre banedage i
sidste uge af juli og fundet svenske bike-Event, som har noget på
Anderstorp. Er der nogen der ved om det er ok, jeg undre mig at det er "så"
billigt i forhold til feks Racing4fun's ture ( som jeg heller ikke kender )
Iøvrigt kan jeg heldigvis ikke se at de forskriver noget om db grænser....

FS - som ikke nåede Lauzitsring i juni og havde betalt

Fra : Søren Larsen

Dato : 29-06-03 14:13

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-06-03 19:34

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> writes:

> [...]
> Iøvrigt kan jeg heldigvis ikke se at de forskriver noget om db grænser....
>
> FS - som ikke nåede Lauzitsring i juni og havde betalt

Der afholdes ganske mange banedage i sverige - i mange forskellige regi.

Sydskånes EmSe http://www.sydskanesemse.nu/ kører normalt hver søndag
på Sturup Raceway, som ligger lige ved Malmø.

Lister over arrangementer:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=12090
http://www.nickes.nu/

(De overlapper meget - jeg ved ikke om der er banedage som står på kun
en af listerne. YMMV).

Mht Bike-Events' så har jeg kun hørt rosende ord om dem.

--Kai, dfm's udsendte medarbejder i det skånske.

Fra : N/A

Dato : 29-06-03 20:58

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-06-03 20:58

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> writes:

> Tak for det, hvis jeg må køre med min latterlige micron "råber" så tager
> jeg de to dage på anderstorp.........

For guds skyld: *spørg dem*. SVJV, er bike-events' arrangementer ikke
"støj-dage", så der kræves standardudstødning (og de mener det).

Hvis du dukker op med et råbejern på en ikke-støjdag bliver du med 95%
garanti bortdømt på stedet, uden refundering af det indbetalte.

Se f.eks. denne tråd:
<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=insubject%3A%22Gud+bor+i+Anderstorp%22&btnG=Google+Search>

(søg evt på "Gud bor i Anderstorp" på groups.google.com)

--Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-06-03 21:27

On Sun, 29 Jun 2003 18:34:25 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

ØØØØØHHHHH!

>--Kai, dfm's udsendte medarbejder i det skånske.

Staves det ikke Bekvemmeligheds flygtning

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-06-03 17:47

Steen Gruby <steen.gruby@(at)gruby.dk> writes:

> On Sun, 29 Jun 2003 18:34:25 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
> <khp@harrekilde.dk> wrote:
>
> ØØØØØHHHHH!

> Staves det ikke Bekvemmeligheds flygtning

Flygtning, jo måske, men ikke af bekvemmelighed. Tro mig på den,
Steen

--Kai

Fra : Claus

Dato : 30-06-03 20:31

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Mht Bike-Events' så har jeg kun hørt rosende ord om dem.

Hej.

Bike.Events kan varmt anbefales men det er ikke "bulder" dage, så standard
potte kan anbefales.

Man kan komme til at køre så hurtigt man lyster selv om der er "for" kører
der ikke må overhales, de fleste har probs med at følge ham eller hende.
Der er oxo instruktører på banen der kan hjælpe en med de rigtige linier.

Claus
Der har været med Bike-Events flere gange.