Honda 450 DX
Fra : Søren Friberg

Dato : 27-06-03 17:11

Nogen der aner hvordan et fuldstændigt adskilt baghjul - akse med det
hele skal samles? Har kvajet mig kolossalt under en udskiftning af
noget slidt

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Richard

Dato : 27-06-03 20:21

Søren Friberg wrote:
> Nogen der aner hvordan et fuldstændigt adskilt baghjul - akse med det
> hele skal samles? Har kvajet mig kolossalt under en udskiftning af
> noget slidt

Du har altså ikke adgang til en reservedelsfisk, vel? Har du set på
www.partsfish.com (hos PowerSportPro) om de har en online parts fiche
til din model?
Eller kan jeg godt klippe en tegning af GB'ens / XBR'ens baghjul af mine
stumpefisk til dem, hvis det kan inspirere dig - de er fra '85-90 og
næppe meget anderledes en din.

Sæt . i stedet for punktum, hvis du skriver direkte til mig.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Richard

Dato : 27-06-03 22:36

Richard wrote:
> Eller kan jeg godt klippe en tegning af GB'ens / XBR'ens baghjul af mine
> stumpefisk til dem, hvis det kan inspirere dig - de er fra '85-90 og
> næppe meget anderledes en din.

Søren fik du filen i andet forsøg, den første kom retur fra m$n.com? -
tænkte jeg kunne lige så godt sende den med det samme.

Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-03 21:13

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in

> Søren fik du filen i andet forsøg, den første kom retur fra
> m$n.com? - tænkte jeg kunne lige så godt sende den med det samme.

Tak, men nej, har ikke modtaget noget, men nedenstående adresse virker.
Omdøb evt. ext. på filen.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 21:46

Søren Friberg wrote:

> Tak, men nej, har ikke modtaget noget, men nedenstående adresse virker.
> Omdøb evt. ext. på filen.

Jeg prøver så igen, men i går fik jeg retursvaret:
host mx2.hotmail.com[65.54.252.230] said: 550
Requested action not taken: mailbox unavailable

Der er iøvrigt en reservedelsliste for CB450N, som vel er som din DX, på
partsfish; du skal blot registrere dig og vælge den fra listen over
Honda-modeller.

Men se først, om ikke XBR'ens er tilstrækkelig - den kommer direkte.

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 21:50

Richard wrote:
> Jeg prøver så igen, men i går fik jeg retursvaret:
> host mx2.hotmail.com[65.54.252.230] said: 550
> Requested action not taken: mailbox unavailable

Jeg får mail'en til din msn-adr. lige i hovedet igen, så jeg sender
tegningen til dk.binaer.motor i stedet.

Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-03 21:52

> [...]
> listen over Honda-modeller.
>
> Men se først, om ikke XBR'ens er tilstrækkelig - den kommer

Ja, men altså min mail-adresse i opsætningen har nogen nedlagt!
Den i min "underskrift" dur.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 22:04

Søren Friberg wrote:

> Ja, men altså min mail-adresse i opsætningen har nogen nedlagt!
> Den i min "underskrift" dur.

Nej, den i din underskrift soeren_f......@msn.com (sat prikker ind for
ikke at sløre den) duer altså ikke - ikke fra mail.dk idet mindste.

Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-03 22:25

> Nej, den i din underskrift soeren_f......@msn.com (sat prikker ind
> for ikke at sløre den) duer altså ikke - ikke fra mail.dk idet
> mindste.

Under alle omstændigheder er jeg taknemmelig, for jeg fik den fra
dk.binaer.motor. Det ser ud til at være det jeg har savnet, så mange
tak!

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 22:34

Søren Friberg wrote:
> Under alle omstændigheder er jeg taknemmelig, for jeg fik den fra
> dk.binaer.motor. Det ser ud til at være det jeg har savnet, så mange
> tak!

Nå, men så var det da besværet værd - husk at den helt rigtige til
CB450SC og T (US modelnavne) ligger på www.powersportspro.com/ under
PartsFish. Skal du bruge res.delsnummeret på en del, højreklikker du på
link'en til den og aflæser Egenskaber/Properties, hvor Honda-nummeret
(typisk på formen xxxxx-yyy-) følger lige efter "ISBN=" et stykke
inde i delens web-adresse - du ser det lettere, når du står derinde og
kigger på en tegning.