Re:Honda cb 450s (drosling)
Fra : HHR

Dato : 26-06-03 19:43

Hejsa

Jeg er faldet over en Honda cb 450 s som jeg godt kunne finde på at
købe, jeg har en nu, men den er droslet til 27 hk, hvor jeg trode at der kun
var den
og en i en 44 hk version, nu kommer det sjove ,den jeg har fundet, siger
manden at den har 37 hk er der nogle som ved om det nu kan passe.

MVH Hans Henrik
Honda cb 450 s (sløv)

Fra : Richard

Dato : 26-06-03 19:52

HHR wrote:
> [...]
> og en i en 44 hk version, nu kommer det sjove ,den jeg har fundet, siger
> manden at den har 37 hk er der nogle som ved om det nu kan passe.

Den har da 37!? - Nm iflg. Kleinjung: kleinjung.de/techdata/cb450sg.htm
Hvis det altså er '86-88'er.
Motorrads Honda Typenkompass siger 44 hk / 38 Nm for CB450S '84-89.

Mon ikke han forveksler momentet og ydelsen?

Alt. kunne man måske støve en op, der er droslet til 34 Hk efter de
nyere tyske regler, eller måske noget helt tredie, hvis den er kommet
ind via et helt andet marked. Du må have den op i en bænk og se at få
den målt.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade