Skræmmende nyhed?!?!?!?!?!
Fra : JOHN

Dato : 26-06-03 14:25

Jeg arbejder i Odense, i nærheden af en "nærpolitistation". I
anførselstegn fordi det vistnok kun er en flok "bødehentere" i Mondeo
V6, BMW 320 og store MC'er (BMW og Yamaha) som kører på den fynske
motorvej (ligger kun 200 meter væk)
Det skræmmende nye er at der holder en mørkegrå BMW 1200 RS med radio og
hele svineriet! Chaufføren har en SORT hjelm og ser meget civil ud!

Jeg vidste ikke at disse fandtes, altså civil-MC'er i færdelspolitiet!

Mvh
John

http://www.kandu.dk/

Fra : Benz...

Dato : 26-06-03 14:28

JOHN wrote:
> [...]
> og hele svineriet! Chaufføren har en SORT hjelm og ser meget civil ud!
>
> Jeg vidste ikke at disse fandtes, altså civil-MC'er i færdelspolitiet!

Hej John.

Jo jo der var en indslag på station2 her den ene dag: Og det var lige præsis
en sort bimmer med civilbetjent iført helt sort mc dres.

Men mener at kan huske at det visk kun er et par stykker af dem. (hæng mig
ikke op på det!)

Jeg har aldrig set en sort polis bimmer.
Men de hvide, de hænger jo på træer (når man pendler ;) selv om at der vist
nok er om kring 250stk af dem.

Enten det eller station2 er fulde af L***!

mvh Benz R6 (ville gerne skifte den ud med en af de sorte der! ;)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-06-03 14:48

Det er bliver langstom flere og flere der lærer dem at kende - hvis ikke
før så når de "snakker" i vejkanten.

Jeg ser nu fotofælder oftere end uniformeret politi (og de civile har
jeg kun set i samtale med andre

> Jeg har aldrig set en sort polis bimmer.
Jeg har set en mørkeblå på fyn ved lillebæltsbroen. Betjenten havde en
"spraglet" overtræksdragt på og en sportstaske bagpå..

/A - der hellere ser mere uniformeret politi på gaden end civilt pga af
den opdragende effekt (når de opfører sig ordenligt og kører efter
loven)

Fra : Boya

Dato : 26-06-03 14:52

"JOHN" <JOHN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vidste ikke at disse fandtes, altså civil-MC'er i færdelspolitiet!
>
> Mvh
> John

Vi havde her i byen, for år tilbage, en civil MC betjent.
Honda'en som han kørte på var købt brugt, og meningen var at han skulle
kunne indfange ulovlige knallerter, og andre mindre overtrædelser.
Biler/MC'er har jeg også set blive standset.
Fulstændig civil. Blå Honda, og en gul hjelm !

Hilsen Bo YA

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-06-03 15:02

Jeg lærte en at kende for nogle år siden. Metallic rød BMW, rød/blå dragt og
gød hjelm. Ham overhalede jeg blot og nikkede høfligt til ham. Hvor efter
han kørte efter mig..... Jeg troede vi skulle lave lidt sjov, men nej. Det
blev dyrt

Sted: Jydsk motorvej mellem Skanderborg og Horsens

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-06-03 17:46

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev dyrt
>
> Sted: Jydsk motorvej mellem Skanderborg og Horsens

Det kan være den vi har her i Aalborg, beskrivelsen passer ihvertfald. Jeg
tror nok vi har mere end en, men jeg er ikke sikker.

Rittig

Fra : Niels Poulsen

Dato : 26-06-03 23:20

> Det kan være den vi har her i Aalborg, beskrivelsen passer ihvertfald. Jeg
> tror nok vi har mere end en, men jeg er ikke sikker.
>
> Rittig

Vi har vist mere end en... for ca...tror det har været i midten af sidste år
var jeg fra aalborg mod Blokhus.. hvor jeg kørte lidt hurtigere end jeg
måtte... jeg havde en "gammel" honda på slæb, dette undrede mig nu ikke...
Den rundkørsel ved Vadum er jo en lækker sag at ridse sin kåbe på.. så den
fik da lidt sjov igennem.. men hondaen fulgte pænt med og små 100- 200 meter
længere henne bliver jeg hivet ind til siden

Hondaen er rød, aner ikke hvilken model, men den har ikke fuldkåbe på, men
kun en "topkåbe" bagpå er der to sidetasker og på bagagebærgeret en
antenne.. Personen der kørte var helt sort klædt med en hvid hjelm..

Jeg så hans skilt men slap med en advarsel...

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-06-03 19:38

JOHN wrote:
<SNIP>
> Jeg vidste ikke at disse fandtes, altså civil-MC'er i færdelspolitiet!
>
> Mvh
> John

Joda, jeg blev standset af en civil-betjent, på en rød anonym offroader, i
Sønderborg midtby for et par år tilbage(jeg blev standset fordi min
daværende 45, kørte lidt for stærkt). Det eneste der afslørede at han var
betjent, var 2 små skuldermærker, på hans ellers anononyme køredragt.

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Michael Madsen

Dato : 27-06-03 06:17

Anders Thorup wrote:
> JOHN wrote:
> <SNIP>

Det er slet ikke en nyhed. I hvert fald ikke i Kbh. Har på et tidspunkt
været i Kbh's politi's garage anlæg ved Politigården, og der stod gamle
BMW'ere med kamera og hele svineriet... Har så værer der for nylig, og kan
da oplyse om at Politiet har investeret i sprit nye GSXF'ere... Eneste
mulighed du har for at få en idé om at det er civil politi, er pga de
hardbox tasker de har på siden. Der er video udstyr i så de kan filme dine
overtrædelser. Så pas på derude...

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-06-03 09:17

Anders Thorup wrote:
> jeg blev standset af en civil-betjent, på en rød anonym
> offroader, i Sønderborg midtby for et par år tilbage

....der har osse kørt en mindre, blå Honka, var det vist, rundt i
Sønderborg for en *del* år siden...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-06-03 00:24

Hejsa

JOHN wrote:
> Jeg vidste ikke at disse fandtes, altså civil-MC'er i færdelspolitiet!

Jeg har da mødt massere af deres Borduxrøde BMW'er (offroadere), Ellers
møder jeg kun omkring 3-4 Civil Mondeo'er om dagen. (Jeg kan alle nr.
pladerne uden ad, fra Randers politikreds!)
Heltigvis er det meget sjællent at jeg møder de almindelige MC'er, men
de kan jo nok ik følge med Raketen! :) (ikke i følge MC-revyen)

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 28-06-03 09:35

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark> wrote:

>Heltigvis er det meget sjællent at jeg møder de almindelige MC'er, men
>de kan jo nok ik følge med Raketen! :) (ikke i følge MC-revyen)

Til gengæld kan de snakke med kollegerne og lægge skumle planer ;->

--
Kåre

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-06-03 11:00

> Heltigvis er det meget sjællent at jeg møder de almindelige MC'er, men
> de kan jo nok ik følge med Raketen! :) (ikke i følge MC-revyen)

Du glemmer så nok bare at politiet har nogen ret så dygtige mc chaufføre...
Som man ikke skal grine af.. deres gamle bimmere og hvad de ellers futter
rundt på, ja de kan fantastisk ting med dem på

mvh Tommy Fer