Wheee :-) bestod
Fra : Jon Larsen

Dato : 26-06-03 09:08

Hej NG
Så blev køreprøven bestået, glæder mig nu til at komme ud og køre uden en
kommanderende øresnegl
Så mangler man bare noget at køre på......og ja ja, skal nok være forsigtig
;-P
Grundet bilkørekort for 1 måned siden, kom det til at koste den nette sum af
6500 uden prøvegebyr.
Så skal den afsluttende eksame bare gå lige så godt......

V.H Ann-Rikka
(Stadig med en amputeret GSX-R 250, dog med en anelse lys forude

Fra : vmx

Dato : 26-06-03 09:18

"Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> V.H Ann-Rikka
> (Stadig med en amputeret GSX-R 250, dog med en anelse lys forude

Tillykke ! - det er en rar fornemmelse, kender det

meeen, hvem har bestået prøven, er det
Ann, Jon, Rikka, Olsen eller Larsen ?

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Jon Larsen

Dato : 26-06-03 10:24

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
> "Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke ! - det er en rar fornemmelse, kender det
Takker

> meeen, hvem har bestået prøven, er det
> Ann, Jon, Rikka, Olsen eller Larsen ?

Det er Jon Larsen's kæreste Ann-Rikka Olsen (Ann-Rikka i et navn
......Jon har da haft kortet længe, selvom han nu ikke kører såen

Skal lige have added denne newsgruppe til moi mail

Fra : Armand

Dato : 28-06-03 02:04

> "vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message

> Takker

Jeg er med på lykønskningerne!!

> Det er Jon Larsen's kæreste Ann-Rikka Olsen (Ann-Rikka i et navn

- - - - - - AKA "Kranen"!
(AV AV AV!!)

--
Armand.
(der forøvrigt har krancertifikat)

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 29-06-03 10:45

> - - - - - - AKA "Kranen"!
> (AV AV AV!!)

hmmmm....er der gemt en lille sadomasochist der ???
Hellere stor og charmerende end lille og irriterende

V.H Ann-Rikka Olsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-06-03 15:04

Stort tillykke.

Vi ses derude.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-06-03 16:08

Jon Larsen wrote:

Stort tillykke med kortet, og velkommen på vejene.

Allan Bojesen

Fra : Morten Juel

Dato : 26-06-03 20:04

> Så blev køreprøven bestået,

Kanon tillykke !

Morten Juel
Yamaha XJ600
Golf II 1.8 GTI Ti
320 Jallagryde

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-06-03 23:13

Jon Larsen wrote:

> Så blev køreprøven bestået, glæder mig nu til at komme ud og køre
> uden en kommanderende øresnegl

Hej Ann-Rikka,

Tillykke med pappet! Du ved jo nok allerede godt at det er fedt at køre MC,
så det vil jeg ikke sige

Du må være startet tidligt på året hvis du allerede har pappet nu?

--
Tony
1kg Fazer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-06-03 14:10

Jon Larsen wrote:

> [...]
> kommanderende øresnegl
> Så mangler man bare noget at køre på......og ja ja, skal nok være

Tillykke!

> Grundet bilkørekort for 1 måned siden, kom det til at koste den nette sum
> af 6500 uden prøvegebyr.

Det var jo ikke slemt. Da jeg tog bil+c for 3 år siden løb det op i 20k
samlet :-/

> Så skal den afsluttende eksame bare gå lige så godt......

Held og lykke! Jeg havde min sidste eksamen i mandags, så nu står den bare
på total afslapning - det kan anbefales! ...og at jeg så fik 9 (i
projekteksamen) gør det jo ikke værre

> V.H Ann-Rikka

Navneforvirringen er snart total, med jeres pc-bytteri

> (Stadig med en amputeret GSX-R 250, dog med en anelse lys forude

Ja, det er da en træls omgang :-/ Tillykke med lyset
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 29-06-03 10:41

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Det var jo ikke slemt. Da jeg tog bil+c for 3 år siden løb det op i 20k
> samlet :-/

Samlet med bilkørekort blev det 16.500, det er så uden prøvegebyrer og
lægeerklæring, men bestod da også det hele første gang, heldigvis når man nu
er/var på su

> Held og lykke! Jeg havde min sidste eksamen i mandags, så nu står den bare
> på total afslapning - det kan anbefales! ...og at jeg så fik 9 (i
> projekteksamen) gør det jo ikke værre

Takker........og det gik godt...kan nu kaldes procesteknolog med
procesteknik som speciale Fik 11, sååh deet
Nu står den på afslapning i Italien snart, mc-samling og jobsøgning.

V.H Ann-Rikka Olsen

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-06-03 11:10

"Ann-Rikka Olsen" <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu står den på afslapning i Italien snart, mc-samling og jobsøgning.

Mmmmm... Jeg samler også på mc'er, dejlig hobby.

Rittig

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-06-03 14:45

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> "Ann-Rikka Olsen" <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mmmmm... Jeg samler også på mc'er, dejlig hobby.
>
> Rittig

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det er nu kun den ene vi skal samle, så den kan køre

Nu må jeg også kalde mig Procesteknolog, med et 10-tal i uorganisk
tungmetal-fældning, på Kommune Kemi.
Skal osse til Italien

--
MVH.
Jon Larsen, Procesteknolog.

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-06-03 21:43

Jon Larsen wrote:

> Det er nu kun den ene vi skal samle, så den kan køre
>
> Nu må jeg også kalde mig Procesteknolog, med et 10-tal i uorganisk
> tungmetal-fældning, på Kommune Kemi.
> Skal osse til Italien

Weeeeh.... Tillykke... Men du får altså altså 11 i problemer med GSX250R, du
kan bare det der med at fremkalde div. ting!

MVH Mads Stetter

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-06-03 07:35

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> "Ann-Rikka Olsen" <A-R.M.O@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mmmmm... Jeg samler også på mc'er, dejlig hobby.

Hehe. Jeg samler på motorcykelformede problemer...
(Nå ja, og tillykke med kortet til Ann-Rikka)

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Johnny

Dato : 29-06-03 21:55

> [...]
>
> V.H Ann-Rikka
> (Stadig med en amputeret GSX-R 250, dog med en anelse lys forude

Gider du ikke rose din køreskole på www.kritikken.dk så andre kan blive
glade. Hvor mange timer, penge, prøver etc. ?

Hilsen Johnny