Vedr. Assens
Fra : Per Emborg

Dato : 24-06-03 19:47

Nå hvornår kører i forskellige

Fra Skanderborg kører vi 5-7 stk Torsdag kl 09.00 og bor på Jan og Bertha
lige ved banen og mon ikke det bliver ud mod motorvejen igen

Og hvis i lige kommer forbi mon så ikke der er en kold øl klar

Hans Georg på Black Bird
Andreas på R1
Jesper på CBRen
Morten på Rf 900
Per på X-Eleven

Og så lige en Haja+yzf 1000 der er for fine til at køre med os andre :)

Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : Knud Dam

Dato : 24-06-03 21:21

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse

> Nå hvornår kører i forskellige

> Per Emborg

Hej Per.

Vi kører 7-8 mc'er torsdag kl. 9.00 fra Kildebjerg (O'ense).

Vi kører ad de mindre veje.

Vi bor på Wittenzoomer.

Min bror (PD CBR 1100) og en kammy er kørt derned i dag.

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Michael [2760]

Dato : 24-06-03 21:29

> Nå hvornår kører i forskellige

Grisen og mig kører i morgen ved 07.00 tiden fra Måløv.
Vi skal campere ved ACV Assen, det er et alletiders sted...

Mvh. Michael..
Be careful out there....
http://fp.tiscali.dk/fpefambrock/
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=109

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-06-03 23:40

Michael [2760] wrote:

> Grisen og mig kører i morgen ved 07.00 tiden fra Måløv.
> Vi skal campere ved ACV Assen, det er et alletiders sted...

Jeg har undersøgt mulighederne for at flytte mine møder så jeg kunne
deltage, men det har desværre vist sig at have haft den direkte modsatte
effekt :-/

Derudover bliver det lidt for presset mht. 1000 km tjek og Roskilde Festival
på søndag

Hav en rigtig god tur! Jeg kører med næste sommer...

Hilsner,

Tony
FZS1000

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 25-06-03 06:04

Michael [2760] wrote:
> Grisen og mig kører i morgen ved 07.00 tiden fra Måløv.
> Vi skal campere ved ACV Assen, det er et alletiders sted...

ACV er bare stedet.
(Dan som næste ikke er misundelig, nøjh hvor ville han gerne med,
men.......)
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : schlæger

Dato : 25-06-03 07:22

Per Emborg wrote:

> Nå hvornår kører i forskellige

> Fra Skanderborg kører vi 5-7 stk Torsdag kl 09.00 og bor på Jan og Bertha
> lige ved banen og mon ikke det bliver ud mod motorvejen igen

Rigtig god tur til Assens. Der kan I jo nemt smutte ned på en god times
tid på de raketter.

Mange andre kører i stedet til Assen i denne weekend, men det er jo en
helt anden sag

Mvh Schlæger

Fra : Jack Jensen

Dato : 25-06-03 08:03

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> [...]
> Morten på Rf 900
> Per på X-Eleven
>
> Og så lige en Haja+yzf 1000 der er for fine til at køre med os andre :)

Hejsa
Vi er 3 der kører fra Hadsten ca. kl. 10,00.
Vi camperer på FC Assen stadion.
- Vi ses.
Mvh
Jack
Medlem af www.vfr.dk
Bikers4Fun

Fra : Jack Jensen

Dato : 25-06-03 12:56

Fra : Brian W.

Dato : 25-06-03 14:52

Per Emborg wrote:
> [...]
>
> Per Emborg
> x112kvik4u@dotcomprik.dk
> Denne mail er testet af Norton Antivirus

SKooood . Jeg har måttet prioterer arbejde før fornøjelser... Så jeg tager
først afsted til Sept. mon ikke i andre er kommet hjem til den tid.
God vind, og hils dernede...
Tror rossi vinder....!

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........