billig forsikring?
Fra : Litten Bøjgaard

Dato : 31-03-01 08:52

Jeg har en ansvarsforsikring hos Top Danmark, som nu pludselig er steget til
690 kr. selv om jeg ligger på trin 12 (elite). Inden jeg bare betaler
regningen, vil jeg da lige tjekke, om der findes andre og billigere
forsikringer.
Er der nogen der kender et billigere selskab?
VH Litten, Yamaha XT350

Fra : Claus

Dato : 31-03-01 10:47

"Litten Bøjgaard" <litten@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en ansvarsforsikring hos Top Danmark, som nu pludselig er steget
til
> 690 kr. selv om jeg ligger på trin 12 (elite
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej.

Vi har oxo lige fået brev fra TopD. med en "lille " stigning , vores Mito er
steget fra 1280 kr. til 1537 kr. om året for kasko, det er jo til at leve
med men selvrisikoen er sq steget fra 1650 kr. til 4117 kr. det synes vi sq
er meget.

Pernille & Claus
ZX6R
Mito 125

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 31-03-01 11:10

Nu begynder jeg da at blive spændt på om jeg også får et brev med en kraftig
stigning.
XV535S

Fra : Michael K. S.

Dato : 31-03-01 11:20

On Sat, 31 Mar 2001 12:10:06 +0200, "Flemming Petrich Jensen"
<petrich@esenet.dk> wrote:

>Nu begynder jeg da at blive spændt på om jeg også får et brev med en kraftig
>stigning.
>XV535S

Det tror jeg ikke umiddelbart du gør,med Top-DK's (Flop-dk) nye
prisstrukur falder præmien på sofacykler på bekostning af sportslige
modeller.

Gider du ikke godt skrive under det citerede og skære det overflødige
tekst væk - Tak.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : DieselPower

Dato : 30-03-01 12:24

> Det tror jeg ikke umiddelbart du gør,med Top-DK's (Flop-dk) nye
> prisstrukur falder præmien på sofacykler på bekostning af sportslige
> modeller.

hmmm, det vil sige hvis de stiger i pris er de sportsmaskiner, og hvis
de falder, så er de alm. transportdyr ???

Vil bare sige min MZ også er steget i præmie :) hø hø...

Moller
MZ ETZ 251
Sushi GT 380 .... Motor søges ???

Fra : Michael K. S.

Dato : 31-03-01 12:28

On Fri, 30 Mar 2001 13:23:35 +0200, "DieselPower" <molnit@aub.dk>
wrote:

> Vil bare sige min MZ også er steget i præmie :) hø hø...

Godt nok er en MZ en ufattelig skrammelbunke ),men det er stadig
ikke en sofacykel vel ?

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : DieselPower

Dato : 30-03-01 12:59

> Godt nok er en MZ en ufattelig skrammelbunke ),men det er stadig
> ikke en sofacykel vel ?

Den kan nu nok komme til at ligne en :) ha ha... nej, med de nye regler
blev kaskoen 4 doblet... plus den nu fik en kæmpe selvrisiko... men
asnvaren steg kun med 1-200 og det passede næsten med det trin's rabat jeg
gik op :) så jeg nøjes med selvrisiko... så kan jeg spare sammen til en
maskine mere :) er lidt hook på en Priller... ala deres store cruiser :)
eller pegaso'en... elsker de 1 dunkere :)

Moller
MZ ETZ 251
Sushi GT 380 ... Motor søges :)

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 31-03-01 14:29

> Det tror jeg ikke umiddelbart du gør,med Top-DK's (Flop-dk) nye
> prisstrukur falder præmien på sofacykler på bekostning af sportslige
> modeller.
Jamen så er jeg da stadig spændt på hvad sofacyklen kommer til at koste.

> Gider du ikke godt skrive under det citerede og skære det overflødige
> tekst væk - Tak.

Jo det skal jeg nok (her lærte jeg igen en lille ting)
XV535S

Fra : Mats Lindros

Dato : 31-03-01 13:32

Jag fick min räkning från försäkringsbolaget, den var sänkt med 200 sek.
Nu betalar jag för en helförsäkring på min Yamaha XVX 1300 (Venture) 1085
sek per år.

Mats Lindros
Malmö
Sverige

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-03-01 17:44

Mats Lindros <mats.lindros@telia.com> skrev i en
> [...]
> Nu betalar jag för en helförsäkring på min Yamaha XVX 1300 (Venture) 1085

Hej Mats.

Det var godt nok billigt, hvad har du giver for cyklen , nypris ?

Hvad hedder den Svenske udgave af dk.fritid.motorcykel ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 31-03-01 19:11

> [...]
sek.
> Nu betalar jag för en helförsäkring på min Yamaha XVX 1300 (Venture)

Hov!

Hvordan liger det med forsikring på tværs af EU's ikke eksisterende
grænser???

--
Armand.

Fra : Søren Bæk Andersen D~