Savner du din hjelm?
Fra : Kim

Dato : 23-06-03 21:32

En motorcyklist havde glemt sin hjelm i vores gård (Falkoner Allé 118/120 -
Frederiksberg) - det drejer sig om en relativt ny SHOEI med spillekort på
siden. Den kunne muligvis tilhøre en kvinde, der havde motorproblemer på
Falkoner Allé - så vidt jeg så ud af øjenkrogen var det en maskine med kåbe,
der var parkeret ved siden af, hvor den lå. Da jeg så igen var maskinen væk,
men hjelmen lå der stadig. Kl. 21.30 tog jeg den med op i lejligheden pga
regnen.

Læser så ejeren af hjelmen dette, så svar i gruppen, da denne det er en
"falsk" e-mail jeg bruger i nyhedsgrupper. Kender du en kvinde med en sådan
hjelm, så tag lige kontakt og spørg om hun savner den.

Mvh

Kim

Fra : Søren Lindholt

Dato : 23-06-03 22:10

Kim wrote:

> [...]
> en "falsk" e-mail jeg bruger i nyhedsgrupper. Kender du en kvinde med
> en sådan hjelm, så tag lige kontakt og spørg om hun savner den.

Pænt af dig. Mon ikke det bedste var at aflevere den til hittegodskontoret?
Og så ku du jo sætte en seddel op i gården eller deromkring...

--
Søren
motortosse.dk

Fra : Kim

Dato : 23-06-03 22:27

> Pænt af dig. Mon ikke det bedste var at aflevere den til
hittegodskontoret?
> Og så ku du jo sætte en seddel op i gården eller deromkring...

Det var også min tanke - men jeg gad ikke gå ud i regnen igen - så sedlen
var først i morgen og Hittegods havde jeg tænkt var om et par dage, da enten
dette eller sedlen kunne bære frugt!

Kim

Fra : Kim

Dato : 25-06-03 18:13

> Læser så ejeren af hjelmen dette, så ....

Hjelmen har nu fundet sin ejermand! En glad sjæl der kvitterede med en
flaske rødvin. Og jeg siger mange tak!

Kim

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-06-03 21:25

> Hjelmen har nu fundet sin ejermand! En glad sjæl der kvitterede med en
> flaske rødvin. Og jeg siger mange tak!
> Kim
-----------------------
Man bliver sgu næsten helt rørt af det der....
-Hvor er det smukt!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-06-03 22:26

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> -----------------------
> Man bliver sgu næsten helt rørt af det der....
> -Hvor er det smukt!
>
> --
> Med venlig hilsen:
>

> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
> --==Take care out there...==--

Yep - selv salig Disney ku' ikke ha' skrevet det bedre !
Bare synd det er så sjældent at man møder den slags mennesker udenfor
lærredet....
Må vi alle lære af det.
Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Armand

Dato : 28-06-03 02:27

Jesper Hedegaard <jesper@pissoff.dk> skrev i en

> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message

D.F.M slår til igen!!

> Yep - selv salig Disney ku' ikke ha' skrevet det bedre !
> Bare synd det er så sjældent at man møder den slags mennesker udenfor
> lærredet....

Aprospos:
En af mine kammerater endte på det forkerte sted i telefon-helvedet da
Bowie-biletterne for nyligt blev solgt: På det tilfældige posthus han af
arbejdsmæssige grunde kunne komme på, var der kuk i maskineriet
Manden foran ham i køen kørte en desperat mobil-kommunikation med konen
foran hjemmets PC for at sikre sig billetter on-line og pludselig var hun
igennem - Og den for ham naturlige respons var: "køb lige to mere til min
nabo her i køen"
Til gengæld måtte min kammerat så udvise blind tillid og betale fuldfed pris
for de to billetter til en vildt fremmed - Som dog hár tilsendt dem!!

--
Armand.