Ingen Pinlock til BMW System 4 (Evo)?
Fra : Henrik Olsen

Dato : 23-06-03 10:02

Jeg har skrevet med Helmstudio i Hamburg, og de skriver

"Wir können leider in BMW System 4 KEINE Pinlockscheiben einbauen, da dieser
Visier serienmäßig einen Antibeschlagbeschichtung hat und diese sich nicht
mit dem Pinlockvisier verträgt.

Bei BMW gibt es aber komplette Visiere, welche bereits das Pinlock eingebaut
haben.",

altså (som jeg forstår det), at de ikke har et Pinlock til System 4. Det
fatter jeg ikke en sk.. af, for hvis man ser på www.pinlock.com, under
"Pinlock for you?", så får man at vide at der findes et specifikt til System
4, men dog ikke til System 4 Evo.

Jeg ved at bl.a. KR Handel og MC-Mester i Vejby fører Pinlock til System 4,
så nu er jeg forvirret. Hvem har ret?

Kan nogle berette, at de har en System 4 Evo med Pinlock? Eller bare en alm.
System 4? Hvor er visiret evt. købt, er det selv installeret, og var det et
universelt indervisir eller et specifikt til hjelmmodellen?

Fra : Richard

Dato : 23-06-03 17:47

Henrik Olsen wrote:
> Kan nogle berette, at de har en System 4 Evo med Pinlock? Eller bare en alm.
> System 4? Hvor er visiret evt. købt, er det selv installeret, og var det et
> universelt indervisir eller et specifikt til hjelmmodellen?

I BMW's originale dobbeltvisir til System 4 Evo, som jeg har, er
indervisiret fastgjort med to pinde boret gennem de to visirer på samme
måde som Pinlock's. Der er en pind i hver side. Men om det er Pinlock,
der leverer dem til BMW, ved jeg ikke.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade