Viffer giver GSX 600F baghjul og CB 500 gå~
Fra : wheeler

Dato : 22-06-03 23:20

He he...min tur i dag - ja, jeg kunne desværre ikke følges med DFM til
Karrebæksminde - var ellers den ultimative oplevelse

En GSX 600F som jeg i en stund har gået og set mig lun på, kom sku virkelig
på prøvelse ifm. med vore lille træf (et stk Honda CB 500 '78, GSX 600 F '99
og undertegnede på VFR 750F '90)..
....Jeg mener seriøst at 600'eren stod stille både i acceleration og under
kørsel på E 47...herligt

Nå, men jeg bringer en lille historie fra ham CB 500 ('78)-ejeren....og må
atter sande, at det var klogt, vi ikke bevægede os sydover mod Næstved =

Citat: Ole" Puha for en dag! Nå set over en bred kam var det meste af dagen
hyggelig, vi
fik da mad og kørt lidt.
Jeg tror det kom lidt bag på min gamle CB-er at turen var så lang, så den
blev lidt træt til sidst. Nå men "den" er kommet sikker hjem i en kassevogn
og står nu og hviler sig i garagen, jeg synes trods alt, at den klarede det
flot!
Nu skal jeg så i gang med at finde fejlen sikkert en bagatel, det håber jeg
ihverfald på. Tak for mad Bernhard og tak til Dennis for turen bag på, jeg
skulle hilse at
sige at det ikke er sjovt at sidde på, men det er da bedre end at gå." citat
slut...

--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar