MC dragt til barn på 12 år
Fra : Claus Vitting

Dato : 22-06-03 10:24

Hej har alt på plads til en god MC-ferie næste uge, men jeg mangler desperat
en dragt til min søn på 12 år !

Er der nogle som har en der kan lejes, et godt tip en til billig købedragt
eller en anden rigtig god ide.

Har prøvet i "marked" ...

Hilsen en desperado

Claus Vitting

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-06-03 10:39

Claus Vitting wrote:
> [...]
> desperat en dragt til min søn på 12 år !
>
> Er der nogle som har en der kan lejes, et godt tip en til billig
> købedragt eller en anden rigtig god ide.

....så godt dit nødråb...

....jeg har en 25 år gammel "Kett" læderdragt uden for - og uden overslag
på lynlåsen...

....den måler 158 cm. fra den nederste kant af benene til den øverste
kant i nakken...

....jeg ku klemme mig i den, da jeg vejede noget med 70 kg.

....jeg bor uden for Sønderborg...

Hans

Fra : Claus Vitting

Dato : 22-06-03 10:42

Hej Hans,

min søn er ca. 160 cm høj, og vejer vel blot noget i retning af 45 kilo (han
er ikke hjemme lige nu)

Jeg kører hjertens gerne til Sønderborg - thats not the problem !

Hvad tror du - vil den nogenlunde passe, eller være ALT for stor ?

Mvh.

Claus

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-06-03 10:54

Claus Vitting wrote:

> Jeg kører hjertens gerne til Sønderborg - thats not the problem !

....fint nok - dét var næsten det største problem

> Hvad tror du - vil den nogenlunde passe, eller være ALT for stor ?

....da den ikke har for i, skal han jo ha en form for tøj indenunder - og
så tror jeg bare det er et spørgsmål om at vælge en tyk sweater og
lignende bukser - jeg ser det ikke som noget problem - I kan jo bare
låne den, så er der ikke den store risiko ved det...

....min nevø har brugt den et par år, og han er vel en 170 cm. høj + - -
kan ikke lige få fat i ham for at få højden bekræftet...

Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-06-03 11:07

Hans Paulin wrote:
> [...]

....du kan ringe på 74 46 69 65 eller smide en SMS på 20 31 34 39 - skal
ud og slå græs om lidt

Hans

Fra : Claus Vitting

Dato : 22-06-03 11:09

Det lyder sørme godt !

Hvis jeg sender en mail til din adresse, kan du måske returnere den med din
adresse. Jeg har GPS i bilen, så jeg skal nok finde frem.

Kunne det passe, at jeg hentede den i eftermiddag ?