Suzuki GSF 400 Bandit - godt eller skidt ?
Fra : Dennis Riis

Dato : 21-06-03 10:28

Hej,

Det er ikke så lang tid, jeg sidst spurgte hvad i her i nyhedsgruppen mente
om et par motorcykler, men nu er jeg her altså igen

Sagen er den at jeg har fået tilbudt en Suzuki GSF 400 Bandit fra 1991. Er
der ting ved denne model, man skal passe på, eller lægge specielt mærke til,
før man køber ? Den har gået 64000 km og er pæn, dog er forskærmen lidt
falmet, og den har nogen steder på stellet, hvor der er huller i lakken,
specielt omkring forgaflen ? Nogen idé om hvad det kan skyldes ?

Den er synet og med plade, der er nyt fordæk og andre sliddele er også i
orden. Hvad må man give for sådan en ?

mvh Dennis Riis

Fra : Dennis Riis

Dato : 21-06-03 19:23

Jeg har også lige et andet spørgsmål om modellen - Jeg regner med at købe en
alarm til den - men hvor er der plads til at montere en alarm på sådan én ?
"boksen" skulle jo nødig kunne ses.

Mvh Dennis Riis

Fra : Ninja Rider

Dato : 22-06-03 00:35

Hejsa

Dennis Riis wrote:
> Jeg har også lige et andet spørgsmål om modellen - Jeg regner med at købe en
> alarm til den - men hvor er der plads til at montere en alarm på sådan én ?
> "boksen" skulle jo nødig kunne ses.

Det vil jeg tro at der skulle kunne blive plads til den under sædet, men
det afhænger jo af størelsen på boxen.

Jeg har selv haft en Bandit 400, og må sige at den køre pissegodt. Den
er ikke den store momentbombe, men den kan sagtens flytte sig.

Motormæssigt havde min gået omkring 36000km, men jeg vil da nok mene at
den skulle kunne klare meget mere.

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk