vedr. dækskift.
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 20-06-03 21:29

Nu har jeg købt et par Dunlop d208 hos MandP, så de skulle komme i næste
uge. Har også fundet en flink mc-forhandler, der vil skifte dækkene og
afbalancere for 150,- pr. dæk, så det er vel ok...
MEN jeg piller selv hjulene af, da det vist bliver for dyrt at lade
forhandleren om.
Så er spørgsmålet, min cykel har ingen central-støttefod, så jeg har en
løfter til bagsvingeren. Men er det ok at understøtte under motoren, der
hvor de 4 udstødningsrør går sammen ? Kan de holde til det ? Jeg piller
selvfølgelig (kåbe)-ploven af først ...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Michael [2760]

Dato : 20-06-03 22:21

Hej P...
Du kan godt løfte under motoren. Når du så har pillet forhjulet af sætter du
akslen tilbage i forgaflen og understøtter med en buk eller to. Sådag gør
jeg..
Michael FZR 1000