Lidt om K.J. Motorcykler
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 20-06-03 21:09

Hej gruppe.

Jeg har for nyligt haft en positiv oplevelse, som jeg syntes jeg vil dele
med jer.

Handel på Internettet kan være både nemt og godt, men kan man nu stole på
forretningen? Oftest kender man jo bare forretningen fra en hjemmeside.

Når tingene ikke helt flasker sig som finder planlagt, finder man ud af, om
man handler hos en god og seriøs forretning.

Jeg bestilte for lidt tid siden nogle "Magic Mushrooms" crash protection til
min Suzuki SV650 S hos K.J. Motorcykler. Efter bestillingen fik jeg meget
hurtigt en bekræftelse på ordren, og samtidig besked om hvornår jeg kunne
forvente at modtage varerne. En rigtig dejlig service, så man som kunde ved
hvor langt ens ordre er kommet.

Da jeg modtog mine "Mushrooms" viste det sig imidlertid, at det var til en
Suzuki SV650, men passede ikke til min S-model. En yderst fair fejl, som kan
ske for alle. Jeg kontaktede K.J. Motorcykler, og forklarede problemer.

Indehaveren Klaus beklagede fejlen og jeg fik omgående tilbudt at få pengene
retur, helt uden problemer. Desuden gav Klaus mig et par løsningsforslag,
som jeg lige kunne undersøge hvis jeg havde lyst. Endelig foreslog han et
andet mærke som ville passe til min SV650 S'er.

Jeg valgte at sende pakken retur, da de fremsendte "Mushrooms" ikke kunne
monteres på min maskine - og kort tid efter returnerede K.J.Motorcykler
pengene.

Min oplevelse med K.J. Motorcykler har været rigtig god og positiv. Derfor
kan jeg kun anbefale læsere af d.f.m., at handle hos K.J. Motorcykler, når
lejligheden byder sig. Her er priserne fornuftige og servicen i top.

Med venlig hilsen

Henrik, Aalborg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-03 22:13

diablo de la velocidad wrote:

[snip en positiv oplevelse med KJ Motorcykler]

Jeg vil anbefale at du indsender din oplevelse på www.dmcn.dk under
anmeldelser. Så kan andre - også i fremtiden - nyde godt af at læse dine
pæne ord

Hilsner,

Tony
FZS1000

Fra : Michael [2760]

Dato : 20-06-03 22:26

Hej Tony...
Hvordan gik det i dag med din nye yam....?

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-03 22:24

Michael [2760] wrote:

> Hvordan gik det i dag med din nye yam....?

Det gik for vildt! Skaderne på den er langt mindre end jeg havde regnet med,
så det er jo fedt!

Den kører iøvrigt som en drøm! Jeg fik kørt små 100 km i det nordsjællandske
her til aften, men regner med at benytte enhver chance for sol og tørre veje
til at få kørt lidt i weekenden, så hvis der er nogen der vil mødes "derude"
er jeg frisk

--
Tony
FZS1000 (årrh det føles godt at skrive!)

Fra : Michael [2760]

Dato : 20-06-03 22:56

Hej T..
Det Lyder godt, jeg fik helt ondt i maven da jeg læste din histiorie...
Hvis du har ferie i næste uge kunne du jo kører med GRISEN ( Jan ) & mig til
holland og se GP....
Hvis du har lyst..

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-03 23:21

Michael [2760] wrote:

> Det Lyder godt, jeg fik helt ondt i maven da jeg læste din
> histiorie...

Tak - det er rart at der er nogle "lidelses" fæller derude Som sagt er
det meget få skader, der rent faktisk er på maskinen så det er ikke noget,
der på nogen måde gir skår i glæden (phew!) når jeg ved at Aagesen skifter
det hele ud sammen med 1000 km tjek.

> Hvis du har ferie i næste uge kunne du jo kører med
> GRISEN ( Jan ) & mig til holland og se GP....
> Hvis du har lyst..

Det kunne absolut være sjovt - men jeg har desværre allerede nogle
kundemøder og et par uafsluttede opgaver, så jeg kan ikke lige tage fri
selvom jeg er min egen herre

Tak for indbydelsen i øvrigt. En anden gang vil jeg meget gerne med!

--
Tony
FZS1000

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-06-03 23:29

Tony Lorentzen wrote:

> Det gik for vildt! Skaderne på den er langt mindre end jeg havde
> regnet med, så det er jo fedt!

Jeg synes ikke at jeg kan se nogle billeder på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/, jeg vil meget gerne se havd du mener med
"små skader "´.
Et nyt jern en gang imellem er ikke så dårligt vel ;->)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-06-03 23:52

D@n Dethlefsen wrote:

> Jeg synes ikke at jeg kan se nogle billeder på
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/, jeg vil meget gerne se havd du
> mener med "små skader "´.

Jeg lover at nærfotografere det hele i morgen - i dag gik tiden med at køre

> Et nyt jern en gang imellem er ikke så dårligt vel ;->)

Nope!

--
Tony
FZS1000

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 20-06-03 23:58

Tony Lorentzen wrote:
> Jeg lover at nærfotografere det hele i morgen - i dag gik tiden med
> at køre

Undskyldning godtaget

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-06-03 13:44

D@n Dethlefsen wrote:

> Jeg lover at nærfotografere det hele i morgen - i dag gik tiden med
> at køre

Så fik jeg lagt et par billeder på nettet:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=203

--
Tony
FZS1000

Fra : Christian Knudsen

Dato : 23-06-03 20:19

> Så fik jeg lagt et par billeder på nettet:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=203
>
> --
> Tony
> FZS1000

Uha... Godt de dækker det. Det er selvfølgelig ikke noget der betyder noget,
men eksempelvis sådan et generator dæksel koster vidst over 1000 kr mener
jeg... Og så er der selvfølgelig kåben etc...
De laver vel forhåbenlig det hele ved 1000 km service (det er vel snart???)
:))

mvmch
christian, hvis FZRR er blevet pyntet med en lækker Yoshimura RS3 udstødning
idag... uha den lyder lækkert. Om den giver noget, vides ikke. Den bliver
dyset ind af Lydmuren på torsdag.... så får vi se.
Se billeder her: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=204

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-06-03 21:35

Christian Knudsen wrote:

> Uha... Godt de dækker det. Det er selvfølgelig ikke noget der betyder
> noget, men eksempelvis sådan et generator dæksel koster vidst over
> 1000 kr mener jeg... Og så er der selvfølgelig kåben etc...

Ja det løber nok op i en del tusinde kroner for dem... Men de har garanteret
en forsikring, der dækker - mon ikke?

> De laver vel forhåbenlig det hele ved 1000 km service (det er vel
> snart???) :))

Jeps. Det er allerede aftalt til næste mandag, hvor der både bliver lavet
1000 km tjek, installeret alarm (CycleLok) og skiftet dele.

> [...]
> udstødning idag... uha den lyder lækkert. Om den giver noget, vides
> ikke. Den bliver dyset ind af Lydmuren på torsdag.... så får vi se.

Uhm... det ser godt ud. Personligt er jeg ret tilfreds med Fazerens potte.
Den larmer ikke men har alligevel den dybe, hule og "lækre" lyd

--
Tony
FZS1000

Fra : Christian Knudsen

Dato : 23-06-03 21:47

> Uhm... det ser godt ud. Personligt er jeg ret tilfreds med Fazerens potte.
> Den larmer ikke men har alligevel den dybe, hule og "lækre" lyd

Jeg kunne jo dårligt høre min udstødning før. Hele maskinen lød som en
symaskine. Nu lyder den lidt mere rå. Så nu er det lidt federe at køre ved
siden af de andre, med deres større maskiner.
Men for fanden. Lige som man står og er rigtig stolt over sin nye udstødning
og synes den er rigtig fed, kommer der en TL1000 med super-overlyds-råwejern
på.... Så lyder ens egen mc igen som en knallert. Heldigvis er der ikke så
mange TL'ere derude :))

Mvmch
christian, der nu godt kan lide sin Yoshimura RS3 alligevel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-06-03 21:53

Christian Knudsen wrote:

> Jeg kunne jo dårligt høre min udstødning før. Hele maskinen lød som en
> symaskine. Nu lyder den lidt mere rå. Så nu er det lidt federe at
> køre ved siden af de andre, med deres større maskiner.

He he ...

> [...]
> super-overlyds-råwejern på.... Så lyder ens egen mc igen som en
> knallert. Heldigvis er der ikke så mange TL'ere derude :))

Nej. Men der er vist ikke meget andet, der slår en TLer andet end en Duc
måske

> christian, der nu godt kan lide sin Yoshimura RS3 alligevel

Den må vi høre! Du skal vel også med på toppen?

--
Tony
FZS1000

Fra : Christian Knudsen

Dato : 23-06-03 22:06

> Den må vi høre! Du skal vel også med på toppen?

Selvfølgelig skal jeg det - Og den får både lov til at brænde dæk af og
smidt på rullen - nu skal den have gas :))

mvmch
christian

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-06-03 21:43

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps. Det er allerede aftalt til næste mandag, hvor der både bliver
> lavet 1000 km tjek, installeret alarm (CycleLok) og skiftet dele.

Ahh... er dette en universel Alarm eller hvordan?

Er nemlig på jagt efter noget kram... Har hørt så megget dårligdom omkring
spyball!

MVH Mads Stetter

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-06-03 21:50

Mads Stetter wrote:

> Ahh... er dette en universel Alarm eller hvordan?

Det tror jeg desværre ikke... Den er produceret af Yamaha Motor selv, så det
er nok kun Yamser motorcykler og scootere den passer på. Fazeren er allerede
forberedt installation af den (med stik osv) så det skulle være forholdsvist
problemfrit at installere den. Fin-indstilling af den skulle så tilgengæld
være lidt sværere. Jeg får sikke et værre hyr med mine naboer... :-|

> Er nemlig på jagt efter noget kram... Har hørt så megget dårligdom
> omkring spyball!

På æsken skriver de selv "The Most Advanced Security Exclusively Designed
for the Motorcycles and Scooters Produced by Yamaha Motor" - men jeg laver
jo også verdens bedste Lasagne og har verdens sødeste kæreste

--
Tony
FZS1000

Fra : Bjørn S

Dato : 21-06-03 21:57

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev
> Jeg lover at nærfotografere det hele i morgen - i dag gik tiden med at
køre

Ja, det forstod jeg...Langelinie var tom for cykler kl. 17.45
Var ellers mødt op noget forsinket for at tage dyret og i andre nærmere i
anskuelse og ønske te løk, det sidste får du så her

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-06-03 01:23

Bjørn S wrote:

> Ja, det forstod jeg...Langelinie var tom for cykler kl. 17.45
> Var ellers mødt op noget forsinket for at tage dyret og i andre
> nærmere i anskuelse og ønske te løk, det sidste får du så her

Tak for det!

Ja jeg nåede faktisk ikke derud alligevel - fordi jeg underligt nok har fået
smidt nøglen til hængelåsen på mc-garagen væk. DOH! Nå men jeg har fundet ud
af hvordan jeg får den af alligevel, så jeg kommer da ud at køre i morgen -
og regner med lige at svinge forbi Langelinie i morgen på vej hjem om
eftermiddagen.
--
Tony

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 21-06-03 11:38

diablo de la velocidad wrote:
> Jeg har for nyligt haft en positiv oplevelse, som jeg syntes jeg vil
> dele med jer.

snip en hel masse

> [...]
> Derfor kan jeg kun anbefale læsere af d.f.m., at handle hos K.J.
> Motorcykler, når lejligheden byder sig. Her er priserne fornuftige og

Det er da fint at du er en glad kunde. Men hvis jeg ellers har forstået
historien rigtigt så roser du dem for at tage en vare retur ? det er da
standard opførsel, og det har du faktisk krav på. Husk at handel over
internettet sidestilles med postordre salg - og der er altså 14 dages fuld
returret.

At rose en butik for at overholde loven virker i mine øjne en smule
ligegyldigt, men bare du er glad...

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-06-03 12:43

> At rose en butik for at overholde loven virker i mine øjne en smule
> ligegyldigt, men bare du er glad...

Det er desværre bare ikke en selvfølge - så jeg vil da bestemt istemme
at når nu anmeldelsen er skrevet bør den da på dmcn.dk.

/A