D.F.M Prøvetur
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-06-03 07:00

Stor tak til K.H.J for at give en prøvetur på hans 98'er xj600 S
diversion. Det blev til godt og vel en time på landeveje og biveje
sydøst for køge med ham selv som guide på en kammerats mc. (Jeg aner
ikke hvor vi var men de har mange små snoede og meget små og meget
snoede veje dernede

Aftalen kom istand overd.f.m. chat'en - Så den kan bestemt bruges.

Men det var så min 3. prøvetur herigennem og jeg må hellere lige igen
takke de forrige også - I ved hvem i er - Det er lækkert at nogen
"fremmede" udviser en så stor tillid at de vil låne deres mc'er ud.

Mvh
Anders Majland

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-06-03 07:19

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> takke de forrige også - I ved hvem i er - Det er lækkert at nogen
> "fremmede" udviser en så stor tillid at de vil låne deres mc'er ud.

Fedt nok.. Hvornår ser vi dig så skrive XJ600S i din signatur?

Jeg har selv via d.f.m. fået en bagsædetur på Thomas Jensens Honda VFR750
for omkring 1-2 år siden, og uha det var fedt, det er derfor jeg p.t. ikke
rigtigt kan tænke på andet (ok lidt overdrevet

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-06-03 07:45

> Fedt nok.. Hvornår ser vi dig så skrive XJ600S i din signatur?

Det er der bestemt store muligheder for - Jeg har været på dba idag, men
synes at de få S'er der er noget for dyre (når jeg kigger 9.... Men
den fåes jo også som
ny

Turen hjalp noget på mit "gamle" ønske om en Pegaso. Jeg har efterhånden
fået banket ind i hovedet at det fornuftigste er en flercylindret
japaner istedet for en stor italiensk enstamper.... Specielt når en
aprilia forhandler siger at den er mere besværlig/tidskrævende at lave
service på en leonardoen.... Der er det nemmere at komme til på f.eks
xj'eren...

/A

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 19-06-03 11:48

"Anders Majland" skrev i meddelelsen news:bcrjic$rff$1@sunsite.dk...

> [...]
> sydøst for køge med ham selv som guide på en kammerats mc. (Jeg aner
> ikke hvor vi var men de har mange små snoede og meget små og meget

Selv tak, det var bestemt en fed tur vi fik ud af det. Ang. de små snoede
veje vi var ude på må jeg hellere lige citere min nu afdøde svigerfar
"Vejene er købt brugt i Jylland, de er alt for lange og derfor har man været
nødt til at lave en del sving på dem"

> Aftalen kom istand overd.f.m. chat'en - Så den kan bestemt bruges.

Helt bestemt.

> Men det var så min 3. prøvetur herigennem og jeg må hellere lige igen
> takke de forrige også - I ved hvem i er - Det er lækkert at nogen
> "fremmede" udviser en så stor tillid at de vil låne deres mc'er ud.

Personligt var jeg ikke så nervøs ved det, da jeg netop selv var med på
kammeratens XJér. Ydermere har jeg jo set en del indlæg fra dig herinde, så
jeg vidste at du havde en hel del Km. i kroppen.

Og tak for turen på Leonardoen.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Morten dahl

Dato : 19-06-03 19:27

"kenn@diversion.dk" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> veje vi var ude på må jeg hellere lige citere min nu afdøde svigerfar
> "Vejene er købt brugt i Jylland, de er alt for lange og derfor har man

Den mand havde godtnok humor.

Men hvor stammer alle de snoede jyske veje så fra? sjællændere der ikke
kunne måle rigtigt op?

-
Morten Dahl
Jyde...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-06-03 22:07

> Men hvor stammer alle de snoede jyske veje så fra? sjællændere der
> ikke kunne måle rigtigt op?

Et bud... Jorden har været så god at bønderne har kunnet nøjes med små
jorde der har fulgt lanskabet. Hjulsporene mellem dem er siden udvidet
ganske lidt og asfalteret ....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-06-03 07:00

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> writes:

> Den mand havde godtnok humor.

Ja.

> Men hvor stammer alle de snoede jyske veje så fra? sjællændere der ikke
> kunne måle rigtigt op?

Dem har vi da hentet i Tyskland efter vi solgte de gamle veje til
sjællænderene

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de