En lille quiz ...
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 16:39

Hej alle,

Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-06-03 16:47

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg
>
> --
> Tony

He-he, den er da nem !

Et kilo FazerMint = Tony har købt en Fazer 1000 !!!!

TILLYKKE !! ????

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 18-06-03 16:53

Rigitg godt fundet på!
Tillykke med købet.

Tobias

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 18:14

Tobias Møller Larsen wrote:

> Rigitg godt fundet på!

Hehe ... den var lissom oplagt

> Tillykke med købet.

Tusind tak!

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 18-06-03 20:13

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

Et stort tillykke herfra
sort er jo også pæn selvom det ikke er en farve
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 20:30

Allan Jørgensen wrote:

> Et stort tillykke herfra

Tusind tak!

> sort er jo også pæn selvom det ikke er en farve

Det er korrekt. Sort er en kontrast

--
Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 18:14

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> He-he, den er da nem !
>
> Et kilo FazerMint = Tony har købt en Fazer 1000 !!!!
>
> TILLYKKE !! ????

TAAAAAK!

Den er bestilt og skal hentes på fredag hos Aagesen! Nøj jeg glæder mig!

Send mig din adresse, så sender jeg dig en pakke Fazer som præmie!

Hilsner,

Tony

Fra : GRISEN

Dato : 18-06-03 19:17

On Wed, 18 Jun 2003 17:47:05 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Et kilo FazerMint = Tony har købt en Fazer 1000 !!!!

Hmmm... viseren står på NUL. Det kunne betyde NUL Fazer 1000 til Tony.
....men forhåbentligt er det bare en teknisk fejl på et fint billede.

Håber på det sidste, og ønsker tillykke.
Glæder mig til at se kræet.

Spritny?
Farve?

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 20:29

GRISEN wrote:

> Hmmm... viseren står på NUL. Det kunne betyde NUL Fazer 1000 til
> Tony. ...men forhåbentligt er det bare en teknisk fejl på et fint
> billede.

Njaeh - den står også på 1 kg

> Håber på det sidste, og ønsker tillykke.
> Glæder mig til at se kræet.

Tak tak - jeg glæder mig til at komme ud på vejene igen og vise den frem!

> Spritny?

Jeps. Den er desværre ikke til at få fat i brugt (herhjemme).

> Farve?

Sort!

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 18-06-03 20:58

Tony Lorentzen wrote:

> Njaeh - den står også på 1 kg

Såh, der plejer da kun at være 330 eller 360 g Fazers chokoladeæsker
svjh - er det en særlig jubilæumspakke, eller er din nye F. i
virkeligheden kun en 700cc

Tillykke under alle omstændigheder.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 21:54

Richard wrote:

> Såh, der plejer da kun at være 330 eller 360 g Fazers chokoladeæsker
> svjh - er det en særlig jubilæumspakke, eller er din nye F. i
> virkeligheden kun en 700cc

Hæ!

Du burde blive præmieret med en fin anden plads for det skarpe øje. Jeg har
med vilje retoucheret 350grams mærket af og modificeret vægten for ikke at
skabe unødig forvirring

> Tillykke under alle omstændigheder.

Mange tak! Vi ses derude!

Tony

Fra : Richard

Dato : 18-06-03 22:07

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> med vilje retoucheret 350grams mærket af og modificeret vægten for ikke at

"Ei se mitään", som min finske viv ville have sagt (eller noget i den
henretning). Men vægten på Fazers konfektureæsker er nu langt fra det
eneste, jeg har lært på mine besøg i det herlige land

Fra : GRISEN

Dato : 18-06-03 21:06

On Wed, 18 Jun 2003 21:29:06 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Njaeh - den står også på 1 kg

Det gør den da.... jeg så det røde 1 og 2 tal som kg tallene - my mistake.
Perfekt quiz billede.

*
Jan

Fra : Morten Juel

Dato : 18-06-03 17:02

> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

Nøjj så må du tage en med når vi skal se dit nye legetøj, fik du den i den
farve du ville ha ?

Er den ligesom pakkerne, Sølvmetal ?

Morten --- http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 18:16

Morten Juel wrote:

> Nøjj så må du tage en med når vi skal se dit nye legetøj, fik du den
> i den farve du ville ha ?
>
> Er den ligesom pakkerne, Sølvmetal ?

Desværre ikke - men det er ok. Jeg fandt ud af at Aagesen havde en sort
stående. Og den er helt sikkert også flot!

Hilsner,

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 18-06-03 19:48

> Desværre ikke - men det er ok. Jeg fandt ud af at Aagesen havde en sort
> stående. Og den er helt sikkert også flot!

Ok, alt for fedt tillykke )

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-06-03 18:20

He he.

Tillykke med den nye kværn.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 18:21

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Tillykke med den nye kværn.

Tusind tak!

--
Tony

Fra : wheeler

Dato : 18-06-03 18:43

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

Ny kværn..bla bla...

He he...blev dæksparkene i mandags på LL for meget af det gode ))

Tillykke...er der dømt fotografering i weekenden i høj solskin med østersøen
som baggrund (?)

Ville ellers gerne have haft fornøjelsen af at vise dig bagdækket hele vejen
til Klemmen...men det kan jeg jo så kun gøre, hvis vi tar "de små veje"
derned =

--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 18:51

wheeler wrote:

> Ny kværn..bla bla...
>
> He he...blev dæksparkene i mandags på LL for meget af det gode ))

Både ja og nej. Jeg havde næsten bestemt mig så det var en kombination af at
være reaktionær overfor Jens og af jeg ikke kan leve med ikke at have MC
(nå ja og så måske lige forsikringstilbudet fra Tryg).

> Tillykke...er der dømt fotografering i weekenden i høj solskin med
> østersøen som baggrund (?)

Gerne! Forudsat at vejret arter sig Søndag måske - eller var der noget
kaffemøde dér, Dennis?

> Ville ellers gerne have haft fornøjelsen af at vise dig bagdækket
> hele vejen til Klemmen...men det kan jeg jo så kun gøre, hvis vi tar
> "de små veje" derned =

Hehe.. Der går nok liiige et stykke tid før jeg tør presse den, så vis du
mig bare bagdækket

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-06-03 22:01

> Gerne! Forudsat at vejret arter sig Søndag måske - eller var der
noget
> kaffemøde dér, Dennis?

Hej.
Jahh, vejret skulle jo blive rimeligt.

Sidste Søndag i måneden, Karoline ,
Der er også Cafeen i Ordrup ( ikke så langt fra Dragsholm Slot ),
Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg,
Karrebæksminde ( v Næstved )
så der er da muligheder nok

Fra : Niels S.

Dato : 19-06-03 12:56

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Sidste Søndag i måneden, Karoline ,

Jep - men nu er næste søndag ikke den sidste i måneden

> Bisserup havne grill, ikke så langt fra Holsteinborg

Er det Bisserup ved Rude skov?

Og til Tony: tillykke med nyerhvervelsen, så passer farven jo også til
dfm-trøjen

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-06-03 13:02

Niels S. wrote:

> Og til Tony: tillykke med nyerhvervelsen, så passer farven jo også til
> dfm-trøjen

Tusind tak - ja det er jo rigtigt nok

Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-06-03 15:33

"Niels S." <HondaVFR@SLET-DETTEkrudt.dk> skrev i en meddelelse
> Dennis Hellan Pedersen skrev

> Jep - men nu er næste søndag ikke den sidste i måneden

He-he....... hovsa !

> Er det Bisserup ved Rude skov?

Det er Bisserup mellem skælskør og Karrebæksminde.

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 16:12

> Det er Bisserup mellem skælskør og Karrebæksminde.

Ligger Rude Skov ikke også mellem de to byer, på en måde

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-06-03 16:28

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ligger Rude Skov ikke også mellem de to byer, på en måde

Aner det ikke !, kender ikke Rude Skov

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 21:43

> Aner det ikke !, kender ikke Rude Skov

Men en skov du ved, sådan en med træer, træer, træer.

Spøg til side; jeg havde en soldaterkammerat dernede fra og ved derfor,
at Rude ligger ret tæt på Bisserup

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 19-06-03 12:36

Tony Lorentzen wrote:
> Både ja og nej. Jeg havde næsten bestemt mig så det var en
> kombination af at være reaktionær overfor Jens og af jeg ikke kan
> leve med ikke at have MC (nå ja og så måske lige
> forsikringstilbudet fra Tryg).

Hmm, har du tænkt på at der går 4 af din fars XS400 på en af Wheelers VFR og
3 VFR'er på en Fazer 1000.
Jeg holder på at 12 XS400'er ville tage sig mindst lige så spektakulært ud
ned på gaden...

Tillykke med dyret.
Jens
RD

P.S. Husk lige at vi skal mødes inden den er tilkørt, så kan jeg nemlig
prale med at RD'en giver baghjul til en Fazer 1000...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-06-03 13:05

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:

> [...]
> VFR og 3 VFR'er på en Fazer 1000.
> Jeg holder på at 12 XS400'er ville tage sig mindst lige så

Hahaha! Tusind tak. Jeg er tilgengæld overbevist om at jeg bliver gladere
for en Fazer 1000 end 12 XSere

> P.S. Husk lige at vi skal mødes inden den er tilkørt, så kan jeg
> nemlig prale med at RD'en giver baghjul til en Fazer 1000...

Hehe...

--
Tony

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-06-03 07:15

> P.S. Husk lige at vi skal mødes inden den er tilkørt, så kan jeg nemlig
> prale med at RD'en giver baghjul til en Fazer 1000...

Hej Jens

Noget tyder på du ikke har prøvet en moderne 1000cc MC. Jeg vil umiddelbart
tro den kan tage en gammel osende RD'er selv overholdende
tilkøringsbegrænsningerne.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 20-06-03 08:26

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Noget tyder på du ikke har prøvet en moderne 1000cc MC. Jeg vil
> umiddelbart tro den kan tage en gammel osende RD'er selv overholdende
> tilkøringsbegrænsningerne.

Skal du være fræk?
Jeg finder lige på et godt svar, bare vent, der kan ikke gå længe...

Jens
RD

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 20-06-03 11:07

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
wrote in message news:fGyIa.16$rc2.12@news.get2net.dk...
> Skal du være fræk?
> Jeg finder lige på et godt svar, bare vent, der kan ikke gå længe...

kom nu der er gået 2 1/2 time nu og vi venter

man kan vel sige at han selv burde vide det med hans gamle xj600 der brugte
mere olie end din totakter

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-06-03 15:13

> man kan vel sige at han selv burde vide det med hans gamle xj600 der
brugte
> mere olie end din totakter

Den der smør godt - kør godt

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 20-06-03 19:00

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Den der smør godt - kør godt

Var der nogen der sagde noget om Honda og bøsser...:->

Jens
RD

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-06-03 22:02

> Var der nogen der sagde noget om Honda og bøsser...:->

Det var altså en Yamaha....

Mojn
Jens Bager

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 21-06-03 02:33

> Det var altså en Yamaha....

Jaaa, men det var din smørelse, og du kører da Honda ik...

Jens
RD- ik Honda

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 19:53

wrote in message news:qBOIa.155$oG4.77@news.get2net.dk...

> Jaaa, men det var din smørelse, og du kører da Honda ik...

hmm tja jeg vil da også gerne være b.... øhh honda ejer til næste år

bare se på wheeler som er sprunget ud
--
Allan(fzr600us)vfr750 rc36 blir nok den næste mc i mit liv
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 21-06-03 19:32

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> brugte
>
> Den der smør godt - kør godt

jep har lige påfyldt 2 dl på yamsen da den var nået ned i nærheden af
minimums-mærket og det er over små 4000 km og koblings skifte. gider heller
ikke at den lyser når jeg kører hurtigt igennem svingene for det har jeg
prøvet en aften da jeg startede i vordingborg og skulle hjem.... sådan en
rød lampe lyser meget skarpt når det er mørkt, og det at den er tæt på
min-mærket er åbenbart nok til at få den til at lyse ved hurtig kørsel :-/

--
Allan(fzr600us)2000km til olieskift
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-06-03 19:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

Hej Tony.. Også et tillykke herfra, håber du vil få mange gode timer ud af
den
Sjov quiz, rigtig godt fundet på :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hekto

Dato : 18-06-03 19:30

In article <bcq12p$1l1p$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!

Te'løgge!!!! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 20:30

Hekto wrote:

> Te'løgge!!!! ;0)

Taark!

Tony

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-06-03 20:05

I tråden: bcq12p$1l1p$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :
> Hej alle,
>
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

Misundelig :-? ? - Mig :-? :-? - phy! - ikke det
fjerneste.....Aggghhhhhhh bare det var mig ;-(

Stort tillykke med en herlig kværn - må I få mange glade timer i
hinandens selskab

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 20:32

J.C.Kløve wrote:

> Misundelig :-? ? - Mig :-? :-? - phy! - ikke det
> fjerneste.....Aggghhhhhhh bare det var mig ;-(
>
> Stort tillykke med en herlig kværn - må I få mange glade timer i
> hinandens selskab

LOL ... Ja ... Den er jo ikke helt billig, men jeg er ret sikker på at jeg
får en masse gode timer på ryggen af den sammen med kæresten på vej ned
gennem europa og på de små snoede herhjemme.

--
Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-06-03 20:14

Tony Lorentzen wrote:

> Hej alle,
>
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

Tillykke!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 20:33

Jes Vestervang wrote:

> Tillykke!

Tusind tak!

Vi ses på Toppen!

--
Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-06-03 20:40

Tony Lorentzen wrote:

> Tusind tak!
>
> Vi ses på Toppen!

Jep! ...og så vil jeg voldsavle over din Fazer!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Christian Knudsen

Dato : 18-06-03 23:03

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jep! ...og så vil jeg voldsavle over din Fazer!
> --

Hehe.... ja, og "snapsen" i tanken :)) *LOL*

Tillykke med købet Tony !!!!!!!!!!!!!!!!

mvmch
christian
FZR 600 R, snart med fuldt Yoshimura RS3 system

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-06-03 21:56

Tony Lorentzen wrote:
> Hej alle,
>
> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

også stort tillykke herfra

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 21:58

D@n Dethlefsen wrote:

> også stort tillykke herfra

Og et hjerteligt tak herfra. Håber vi får mulighed for at mødes på toppen!

Hilsner,

Tony

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-06-03 22:38

Tony Lorentzen wrote:

> Og et hjerteligt tak herfra. Håber vi får mulighed for at mødes på
> toppen!

Desværre nej, er meget arbejdsramt iøjeblikket
Men god fest alligevel

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-06-03 22:59

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/quiz.jpg

Du kunne ikke dy dig alligevel.
Det er nok også svært med så fin en maskine, tillykke med den!

signing off.. Martin Sørensen
ps. Husk nu lige at bremserne er markant bedre end på Secaen, bare så du
ikke smider den første gang du skal stoppe.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 23:08

Martin Sørensen wrote:

> Du kunne ikke dy dig alligevel.

Nej det er svært at dy sig når muligheden er der - selvom det er vold-mange
penge at give for en motorcykel :-|

> Det er nok også svært med så fin en maskine, tillykke med den!

Tak! Jeg lover at der kommer billeder når den er hentet på fredag.

> signing off.. Martin Sørensen
> ps. Husk nu lige at bremserne er markant bedre end på Secaen, bare så
> du ikke smider den første gang du skal stoppe.

Jeg har tænkt mig at køre MEGA roligt i det første lange stykke tid. Dels
pga. cyklens voldsomme kræfter, bedre bremse-egenskaber og de nye dæk.

Ses vi på Toppen?

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-06-03 23:20

> Jeg har tænkt mig at køre MEGA roligt i det første lange stykke tid.
> Dels pga. cyklens voldsomme kræfter, bedre bremse-egenskaber og de
> nye dæk.

Ja, det er sikkert også fornuftigt indtil man får lidt føling med cyklen.

> Ses vi på Toppen?

Jeg har overvejet det, men jeg tror ikke lige det er mig.
Men jer der tager derop, må da hygge jer.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-06-03 06:34

> Det er quiz-tid. Kig på dette billede og gæt meningen deraf!

Hej Tony

Tillykke med Yamahaen. Så behøver du ikke låne DR'en til Skagen alligevel
Det var nok også blevet for dyrt i olie.