reifenversand
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 17-06-03 20:28

hvor meget koster det i porto at sende 2 dæk til DK ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-06-03 21:13

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> writes:

> hvor meget koster det i porto at sende 2 dæk til DK ???

Det kostede vist ca. 8 euro for dem jeg modtog tidligere på året.

Dengang kunne man i øvrigt se det på siden når man bestilte. Det har
de måske lavet om nu?

--
Jacob - www.bunk.cc
He who hesitates is last.

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 18-06-03 14:35

"Peter Jakobsen" wrote:
> hvor meget koster det i porto at sende 2 dæk til DK ???

Har lige modtaget et par darjlige dæk fra reifenversand... når jeg så læser
ordrebekræftelsen bliver jeg en smule forvirret, da jeg ikke ligefrem er
verdensmester i tysk:

<TYSK>
Warenwert
126,88 &euro;

Versandkosten
11,60 &euro;

Gesamtbetrag
147,18 &euro;

Enthaltene Mehrwertsteuer 16%
20,30 &euro;
</TYSK>

Men det er da i hvert fald mere end 8 euro...

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Henrik Olsen

Dato : 18-06-03 16:49

"Rasmus Neckelmann" <ratn0232!fjerndette!@but.auc.dk> wrote in message

> [...]
læser
> ordrebekræftelsen bliver jeg en smule forvirret, da jeg ikke ligefrem er

Det er "Versandkosten".

Fra : Vingtoft

Dato : 18-06-03 17:24

Jeg har lige betalt 11,60 euro for 1 dæk og det står også på reifenversand
side