Gavnø slot
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 17-06-03 11:51

Her er lidt billeder fra Gavnø slot i week enden
http://www.sitecenter.dk/fam-drejer/slvbekendtskab/

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside :http://www.sitecenter.dk/fam-drejer

Fra : Richard

Dato : 17-06-03 21:01

Jørgen Sørensen wrote:
> Her er lidt billeder fra Gavnø slot i week enden
> http://www.sitecenter.dk/fam-drejer/slvbekendtskab/

Hold da op, det var vist lidt af et tilløbsstykke, hva
Og hvor er Kelds GT750 dog helt utrolig velholdt! Fine billeder.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 17-06-03 22:06

ja der var mange mennesker

ja bare min gt500 var halvt så flot som hans 750 så ville jeg ikke være til
at skyde igennem

Fra : Richard

Dato : 17-06-03 22:16

Jørgen Sørensen wrote:
> ja bare min gt500 var halvt så flot som hans 750 så ville jeg ikke være til
> at skyde igennem

Når du nu selv siger det; "har man ikke noget pænt at sige, skal man
holde mund", lærte jeg en gang (men efterlever dog ikke altid

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 16:14

Richard wrote:

> Når du nu selv siger det; "har man ikke noget pænt at sige, skal man
> holde mund", lærte jeg en gang (men efterlever dog ikke altid

Men alt andet lige er det da dejligt, at du holder liv i den gode gamle
Titan-raket, Jørgen, og lufter den, så vi andre kan mindes vor egen tid
med sådan en...

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 19-06-03 17:55

Jeg håber/regner også med at dette efterår skal gøre den lidt pænere i krom
og lak

men det opdager du/i jo først til foråret om lykkes

så hvis nogen hører om hjul udstødninger og skærme til sådan et dyr som er
pænere en det jeg har hører jeg gerne om det

ja tanken har det nu heller ikke så godt er forsøgt renset et par gange men
er endnu ikke ren

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 21:41

Jørgen Sørensen wrote:
> Jeg håber/regner også med at dette efterår skal gøre den lidt pænere i krom
> og lak

Jeg splittede selv min T500R ad allerede den første vinter, sleb lakken
af stellet - det var hurtigt gjort - og lakerede den med
zinkchromatprimer og anstændig lak; så dit forehavende har jeg stor
sympati for

> men det opdager du/i jo først til foråret om lykkes

Venter spændt så længe.

> så hvis nogen hører om hjul udstødninger og skærme til sådan et dyr som er
> pænere en det jeg har hører jeg gerne om det

Søger du på jeres T/GT500- web-sites og på eBay rundt omkring i verden?
- det hart jeg rigtig gode erfaringer med.

> ja tanken har det nu heller ikke så godt er forsøgt renset et par gange men
> er endnu ikke ren

Nej, men når du arbejder på det, skal det nok lykkes

Iøvrigt skylder du os vist stadig historien om, hvorfor din GT kører
rundt med en T-tank...

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 20-06-03 04:29

ja men det er lidt svært den sad på da jeg købte den.
og jeg har kigget rundt omkring på hjemmesider og ikke kunne nogle andre
men stel nummeret findes heller ikke på danske hjemmesider omkring dette
emne
har dog fundet stel numret på en udenlandsk side
der beskriver den som en ja jeg håber du sider ned nu
suzuki T 500 A årgang 1976 sådan en kan jeg dog ikke finde nogle steder da
en 1976 model er en gt model.
ingen t modeller er lavet med skive bremse.
så jeg ved ikke rigtigt hvad det er jeg kører på måske en GT/T 500 ; )
jeg ved ikke om det er en rest cykel altså lavet af overskud fra 1975 model
(tanken) og så resten en gt 1976
tank og side dæksel og olie tank er i hvertfald samme farve og det ser ikke
ud som om der er anden farve neden under så den ligner en original farve.

så den er svær

Fra : Richard

Dato : 20-06-03 22:45

Jørgen Sørensen wrote:
> [...]
> en 1976 model er en gt model.
> ingen t modeller er lavet med skive bremse.

Nej sådan husker jeg det også; gik selv og savlede efter GT'ens
forgaffel (fra GT550 var den vist) og skive; T'ens forgaffel var så blød...

> så jeg ved ikke rigtigt hvad det er jeg kører på måske en GT/T 500 ; )

Ja det må det nærmest være. Måske er den blvet blandet sammen med den
Titan, Keld havde en gang; han husker, at der stod GT500 på
sidedækslerne, men den havde tromlebremser

> [...]
> ud som om der er anden farve neden under så den ligner en original farve.

Der sker jo, at der bliver lavet nogle skæve modeller til særlige
markeder/anledninger og tilsyneladende havner mange af dem i DK