MC magasiner
Fra : Boje Thosti

Dato : 16-06-03 21:29

Hvad er der endeligt af MC magasiner på markedet ? jeg er nybegynder og vil
gerne vide lidt mere om det grundlæggende med forskellige forgafler, stel,
motor, bremser og sådan noget, men der må også gerne være nogle test.

Mvh.
Boje Thosti

Fra : Lasse

Dato : 16-06-03 22:52

Boje Thosti wrote:

> [...]
> gerne vide lidt mere om det grundlæggende med forskellige forgafler, stel,
> motor, bremser og sådan noget, men der må også gerne være nogle test.

Der er kun bike tilbage som er på dansk, og salfyldig Turing nyt. Bike er
et flot blad med MANGE billeder, og artikler som ikke er ret detaljeret,
syntes jeg da.
Men gå ind på det lokale bibliotek de har en del bøger som handler om
gruldlæggende opbygning af en motorcykel.
Lasse

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-06-03 07:38

"Boje Thosti" <boje_thosti@hotmail.com> writes:

> [...]
> stel, motor, bremser og sådan noget, men der må også gerne være nogle test.

Hvis du ikke har noget imod af læse udenlandsk vil jeg da også anbefale
engelske Bike (ikke asoci.. asso... asco... i samme båd som bike.dk)
eller måske tyske Motorrad.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de