DFM tager til Træf på Toppen
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-06-03 07:59

Træf på Toppen

I år afholdes Træf På Toppen fra torsdag d. 10 juli til og med søndag d. 13.
juli. Mød op! Det er Danmarks største træf. Det koster I år 60 kr. for at
deltage i træffet. Se mere på http://www.skagentraef.dk/ Det er
selvfølgelig en Pimse der pryder forsiden. Vi er nemlig nogle hårde karle

Planen er at køre fra København torsdag den 10. juli kl. 17.00 (sådan ca.)
Vi kører over til Armand hos MC Chaufførerne i Fredericia hvor vi ankommer
omkring kl. 19.30. Vi overnatter i deres klubhus og måske lige ser om deres
bar er så god som sidst. Fredag drager vi fra Fredericia når vi kan og er i
Skagen omkring kl. 16.00. Jo tidligere vi kommer ud af klappen jo bedre
mulighed for en god plads til træffet.

Hvem vil med? Det bliver sjovt!

Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600

Fra : GRISEN

Dato : 16-06-03 10:16

On Mon, 16 Jun 2003 08:59:19 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote:

>Træf på Toppen
>Hvem vil med? Det bliver sjovt!

Jeg er frisk !!!
Spørgsmålet er så bare, om mit bagdæk er det til den tid,

*
Jan

### 11000 km på Pilot Sport og på vej til Assen ####

Fra : Kenneth S

Dato : 16-06-03 13:12

> [...]
>
> *
> Jan
>
> ### 11000 km på Pilot Sport og på vej til Assen ####

Jae, pas på med de burnere, det fandt jeg ud af på 777-træf i lørdags.
*PUFF*
Kenneth R1

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 16-06-03 10:19

Hejsa

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message

Ja nu kender vi jo turen så jeg er klar

Næste spørgsmål er så :

Ville det være en ide med opsamling på Shell Tanken i Karlsunde (og
samtidigt en lille optankning:) ?

-steffen
Som bor 10 min væk fra ovennævnte shelltank

Fra : wheeler

Dato : 16-06-03 14:42

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem vil med? Det bliver sjovt!

[KLIP]

Jeg er på - hvorvidt jeg efter besøg hos MC Chaufførerne i Fredericia drager
sydpå og handler MC-beklædning eller nordpå og sover i telt vil jeg lige
overveje indtil da...

Hvis man allerede nu kan bestille køje hos Armand - tager jeg gerne den
samme som sidst
=

Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-06-03 15:42

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hvem vil med? Det bliver sjovt!

Jeg er helt sikkert på - såfremt det i den mellemliggende periode lykkes mig
at få fat i en MC.

Wheeler har tilbudt mig at jeg kan låne hans TDR - meeen ... lad os nu se om
ikke det nok skal lykkes mig at få et par hjul jeg kan trille på

--
Tony

Fra : dots

Dato : 16-06-03 16:31

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> Træf på Toppen
..
> Hvem vil med? Det bliver sjovt!

I kan regne med mig
Men jeg kører over Odden-Århus, og direkte nordpå.
Hvis I kører landevej, ka' vi jo mødes et sted og følges resten af vejen ?

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-06-03 18:18

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Træf på Toppen
>
> I år afholdes Træf På Toppen fra torsdag d. 10 juli til og med søndag d.
> 13. juli. Mød op!

Jaja, jeg skal nok! Ligesom de sidste par år

> Det er Danmarks største træf. Det koster I år 60 kr. for
> at deltage i træffet. Se mere på http://www.skagentraef.dk/ Det er
> selvfølgelig en Pimse der pryder forsiden. Vi er nemlig nogle hårde karle

If you say so...

> [...]
> og er i Skagen omkring kl. 16.00. Jo tidligere vi kommer ud af klappen jo
> bedre mulighed for en god plads til træffet.

Ok Jeg ved endnu ikke om jeg tager ned forbi Fredericia, men det skal
jeg nok finde ud af.

> Hvem vil med? Det bliver sjovt!

Uden tvivl! Det passer også lige med at jeg kan nå at komme hjem fra den
italienstur, jeg og en kammerat tager på inden (1500 km på en SZR660 -
det skal nok lære ham at 4cylindrede mc'er er det eneste rigtige

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : ZX-10

Dato : 16-06-03 20:13

Ja vi andre tager altså der op allerede Onsdag, da vi sæføli skal have den
geniale ( men dyre ), kofest med...)))
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pna1s-g01.ln1@vissen.vandhane...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-06-03 20:56

> Ja vi andre tager altså der op allerede Onsdag, da vi sæføli skal have
den
> geniale ( men dyre ), kofest med...)))
> Kenneth ZX-10

God tur allesammen - drik et par pils for mig

/A

Fra : Armand

Dato : 16-06-03 22:55

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:bcl7jb$srs$2@sunsite.dk...
> den
>
> God tur allesammen - drik et par pils for mig

Er det ikke lige før at man kan komme ind forbi hos dig og få den pils
serveret? :-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-06-03 09:17

> Er det ikke lige før at man kan komme ind forbi hos dig og få den pils
> serveret? :-/

Det er ikke den store omvej, men jeg er nok på arbejde den 11 (og så er
jeg tæt på at være løbet tør, men det kan der da nemt gøres noget ved
....)

/A

Fra : J.C.Kløve

Dato : 17-06-03 10:50

I tråden: 9VdHa.19$aP.4@news.get2net.dk,
Skrev Jens Jacob Bager Jensen :
> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Jeg er der !

Står på karavaen ved Hobro

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Brian W.

Dato : 17-06-03 16:12

> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Kører Torsdag. Gider sku ikke ligge i et hul igen i år... Nogen der vil
hænge på så gi mig et praj.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Armand

Dato : 17-06-03 16:40

Brian W. <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en

16.00.

> Kører Torsdag. Gider sku ikke ligge i et hul igen i år... Nogen der vil
> hænge på så gi mig et praj.

Sikkert ikke en ubegrundet anskuelse; men jeg vil pointere at jeg regner
lige detteher indlæg for et regulært kupforsøg overfor én der forsøger at
arrangere noget samvær :-|

Kunne du ikke have startet din egen tråd omkring fælleskørsel om torsdagen
istedet??

--
Armand.
( Ikke fordi jeg er impliceret i forehavendet; men i respekt for

Fra : Brian W.

Dato : 24-06-03 14:24

Armand wrote:
> [...]
> forsøger at arrangere noget samvær :-|
>
> Kunne du ikke have startet din egen tråd omkring fælleskørsel om

Kupforsøg er nok så meget sagt... SÅ bare lige overskriften, og tænkte..."
nej jeg skal gudjødme ikke ligge i det hul igen i år" og pointerer så at
jeg kører torsdag, for at undgå dette. Galten har "desværre" udviklet sig
til en ret stor lejr deroppe, så der er kamp om pladserne..

Beklager dette interne kupforsøg. Jeg overgiver mig. :-/

Fra : Jens U

Dato : 17-06-03 21:16

Jens Jacob Bager Jensen skrev ...
> Træf på Toppen
>
> Hvem vil med? Det bliver sjovt!

Er der plads til en som var med i Studmc engang ?

Sjovt..., er det igen dig der står for underholdningen.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-06-03 05:32

> Er der plads til en som var med i Studmc engang ?
> Sjovt..., er det igen dig der står for underholdningen.

Hej Jens

Du skal da være velkommen! Så kan du også se min fede CBR der kører
uendeligt længere på en dl. olie end min gamle XJ'er.

Fra : Armand

Dato : 18-06-03 10:47

> Hej Jens
>
> Du skal da være velkommen! Så kan du også se min fede CBR der kører
> uendeligt længere på en dl. olie end min gamle XJ'er.

Kunne den overhovedet nå at køre en målelig distance på blot én dl olie?

--
Armand.
(der stadig punker Bager, nu blot mere elskeligt)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-06-03 21:23

> Kunne den overhovedet nå at køre en målelig distance på blot én dl olie?

Min CBR mangler stadig at drikke så meget som 1dl olie, den har jo også kun
kørt 103.000km. Derfor er XJ'erens olieforbrug uendeligt meget større hvor
småt det så end måtte være (Host)

Min fede XJ'er kunne køre nypåfyldt med 20W50 fra København, og stadig få
olielampen til at lyse ved Vejle

Fra : Jens U

Dato : 18-06-03 20:10

> [...]
>
> Du skal da være velkommen! Så kan du også se min fede CBR der kører
> uendeligt længere på en dl. olie end min gamle XJ'er.

Tak, så slipper vi for olietåger over pladsen.
Positivt er det da at du skiftet til Honda
Jeg har jo stadig - stadig min Revere på 8'år og 135Kkm