handsker fra louis.de
Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-06-03 23:45

Hej ng

Jeg skal til at bestille nogle ting fra www.louis.de, og jeg skal bl.a. have
nogle nye handsker.... eller bare nogle mere sommeragtige.

De skal være lækre at have på.
Tyndt læder på indersiden.
Kølige (de skal kun bruges om sommeren og til evt banedage)
God beskyttelse
(må evt godt se raceragtige ud)

Jeg har hørt at kænguru læder skulle være det bedste (prisen er også
derefter), men der er ikke særlig mange der laver det. De fleste laver i
okseskind.
Mange af mærkerne fra louis, kender jeg slet ikke.
Hvordan er kvaliteten på de enkelte mærker? (BÜSE, Cafe-Racer, Fastway,
Held, Probiker, Streetfighter og Vanucci)
De eneste jeg lige umiddelbart har hørt om er Held... Har hørt de laver gode
læderdragter, men laver de også gode handsker.

Nogle gode ideer?
Hvad skal man holde sig fra / holde sig til ???

mvmch
christian

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-06-03 07:25

> Mange af mærkerne fra louis, kender jeg slet ikke.
> Hvordan er kvaliteten på de enkelte mærker? (BÜSE, Cafe-Racer, Fastway,
> Held, Probiker, Streetfighter og Vanucci)

Hej Christian

Vanucci er Louis eget højkvalitets mærke. Du går ikke galt i byen ved at
købe Vanucci handsker eller dragt for den sags skyld.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-06-03 00:04

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> writes:

> Hvordan er kvaliteten på de enkelte mærker? (BÜSE, Cafe-Racer, Fastway,
> Held, Probiker, Streetfighter og Vanucci)

Jeg har nogle Vanucci-handsker, som jeg købte fra Louis tidligere på
året. Dem er jeg vældig tilfreds med. Du er velkommen til at prøve dem
næste gang vi ses.

Det er dem her jeg har i størrelse L:
<http://www.louis.de/_32edd52836da9e9e1a97ffa915e90d2ee7/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=180&wgr=713&total=7&anzeige=0&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dlist%252526grwgr%25253D180%252526wgr%25253D713%252526page%25253D0&artnr_gr=201845>

--
Jacob - www.bunk.cc
The price of greatness is responsibility.