Køb og montering af Avon-dæk nær Hamborg(?~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 15-06-03 12:13

Jeg skal snart have nye dæk på en 1986 BMW K100RS, og kommer til Hamborg om
godt en måneds tid.

Kan jeg med fordel købe, og få monteret, Avon-dæk dernede i forhold til
herhjemme? Nogle specifikke steder som kan angives?

Specifikt er det Avon Azaro ST45 (110/80ZR18) & ST46 (140/80ZR17) jeg skal
bruge. Eventuelt 100/90ZR18 foran, så den ikke bliver for tung i styringen.
Jeg har 100 på nu, og har hørt om nogle dårlige erfaringer med 110. Den ene
var dog med 110/90 og ikke 110/80.

Prisen jeg har fået herhjemme var omkring hhv. 1050 og 1150 for for- og
bagdæk (uden montering og afbalancering).

/Henrik