Yes- vi gjorde det sgu, bakken er åbnet !
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 29-03-01 21:42

Hello alle sammen, her er min version af bakkeåbningen 2001.

Så blev sæsonen endelig åbnet, det er i øvrigt min første på 2 hjul. I
september 2000 købte jeg en CX 500 costum, i november fik jeg kortet, og
hele vinteren er gået med maling- polering- forkromning m.v. Alt var klart
tírsdag da jeg havde været til syn- bertalt afgift- og hentet de rigtige
nummerplader. Cyklen var helt færdig og lignede bare en halv million.
Torsdag oprandt og fadme om det ikke bare pissede ned, surt show. Jeg havde
egentlig opgivet alt håb om at komme ud i dag, men kl. 17 hørte jeg i
radioen at ca. 3000 mcér var på vej til nørrebro. Min kammerat havde hørt
det samme, og vi blev hurtigt enige om at det måtte rettes til 3002. Det er
da bare det fedeste jeg har været med til. VI holdt næsten lige ud for
nørrebrohallen og fik set en masse flotte cykler. Der kom et par små
regnbyger imends vi ventede på at klokken skulle slå 19. Starten gik stille
og roligt, der var rigelig plads mellem cyklerne, i hvertfald der hvor vi
var placeret. Farten lå mellen 0-10 km/h indtil vi havde passeret svinget
lige efter højbanen. Her blev afstanden større mellem cyklerne, sådan blev
det ved indtil vi nåede strandvejen hvor der blev lidt kø igen. Efter lidt
frisk kørsel på strækket mellem Danmarks akvarium og Knud Rasmussen statuen,
lavede vi et lille holdt i vejsiden og drak vores medbragte varme kacao. Det
var et fedt syn med alle de cykler der kom drønene ned mod os. Herefter
rundede vi parkeringspladsen ved Bakken og begyndte vores hjemtur. Nu var
det ikke kun småregn men temmelig store dråber der kom ned over os og vores
nupudsede cykler. Hjemturen gik planmæssigt og cyklen er sat i tørvejr i
garagen. Nu kan jeg se frem til et par timers vask og polering før cyklen er
på toppen igen. Det var en kanon oplevelse at være med til Bakkeåbningen,
selvom min min halve million ligner en pose lort.!

Med løftet venstre....
Carsten Nielsen.
N.B. Ses vi på Malerklemmen på søndag.

Fra : Niels Pein

Dato : 29-03-01 22:16

Og lige hvor det snævrer sammen ude ved Tuborg, var der en bil der absolut
skulle mose sig ud, og han kørte gudhjælpemig i kolonnen et stykke vej.

Lige indtil vi kom til et kryds hvor politi hjalp til med at regulere
trafikken.
Betjenten fik et helt forkert udtryk i ansigtet og vadede lige ud i
kolonnen, og så blev den bilist ellers bortvist med armbevægelser der _slet_
ikke var til at misforstå.

Det var bare guld.

Pein
TransAlp

Fra : Morten Juel

Dato : 29-03-01 22:15

> Carsten Nielsen.
> N.B. Ses vi på Malerklemmen på søndag.
neeeejjj jeg kan ikke nå det før næste gang ;o((((

man så ses vi bare der, der burde alle vores nummerpladerammer også være
kommet, dvs at vi kan kende hinnanden ))

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : Brian Luckow

Dato : 30-03-01 18:01

Morten Juel wrote:

> neeeejjj jeg kan ikke nå det før næste gang ;o((((
> man så ses vi bare der, der burde alle vores nummerpladerammer også være
> kommet, dvs at vi kan kende hinnanden ))

Malerklemmen ja, det havde jeg helt glemt, det er jo så lang tid siden. :)
Så bliver det jo en travl søndag, både åbent hus i Sorø og Klemmen, fedt!

Brian Luckow

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-03-01 22:45

Carsten Nielsen <Fam.Nielsen@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Hello alle sammen, her er min version af bakkeåbningen 2001.
> >
> Med løftet venstre....
> Carsten Nielsen.
> N.B. Ses vi på Malerklemmen på søndag.

Jeps !

Malerklemmen Søndag , ingen bakkeåbningen i dag

--
Hilsen
Dennis Pedersen