Styrkåber?
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 13-06-03 22:36

Hvor kan jeg finde nogle fede styrkåber? Jeg har kigget lidt på dem der er
på denne side http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=171&pid=1341
de kunne jo være mega gejl, også selvom de kun bliver sat på en CB 500.

Tobias

Fra : Ninja Rider

Dato : 14-06-03 00:24

Hejsa

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> de kunne jo være mega gejl, også selvom de kun bliver sat på en CB 500.

Tjeck: www.sayjes.dk
Under Powerbonce kåber eller hvad de heder!

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26

Fra : brian jensen

Dato : 14-06-03 07:19

En billig løsning er at lave den som jeg så på en cykel fra skanderborg mc
den valgte jeg selv at prøve det kostede mig ca 500 kroner at finde den
det er fronten fra en peugeot speedfight scooter der er tilpasset og malet
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=175&pid=1363
ellers kan du jo også vælge at købe den ved en rigtig mcudstyrs forhandler
men så er prisen en anden tjek den her fra sb fiberdesign til 3500 den
ligner da rimeligt meget :D
http://www.sbfiberdesign.com/html/styrkaabe_cateye_no1_x11.html

Brian

Fra : Thomas

Dato : 14-06-03 20:40

Ser flot ud. Jeg så engang samme type ligge i en skovbund, og var ved at
"låne" den til samme formål.

Men hvad siger loven til ændring af en mc's forlygte? er der frit spil eller
hvad?

Mvh

Thomas XS 400 Seca

Fra : Armand

Dato : 14-06-03 10:14

Tobias Møller Larsen <tobber@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=171&pid=1341
> de kunne jo være mega gejl, også selvom de kun bliver sat på en CB 500.

Søg efter "lenkerverkleidung" på Louis's site, dér er der en håndfuld i
samme streetfighter-stil som den nævnte - Faktisk tror jeg at det ér en af
Louis' du linker til!
Og der er yderligere en af ekstremerne at finde under "lampenverkleidung"!

Link:
www.louis.de'

M&P Må også have en god del street-fighter stuff :-/
Find deres hjemmeside og søg på hhv. streetfighter, fairing og bikini
fairing!

--
Armand.

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 14-06-03 10:29

> M&P Må også have en god del street-fighter stuff :-/
> Find deres hjemmeside og søg på hhv. streetfighter, fairing og bikini
> [...]

M&P? der kommer 1598732 hits på google. Hvad er det lige det står for?

Tobias

Fra : RacerNiels

Dato : 14-06-03 12:52

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message
> M&P? der kommer 1598732 hits på google. Hvad er det lige det står for?

www.mandp.co.uk

Hvis der poppet noget op med email og kodeord skal du bare trykke "go
straight to catalogue".

Niels

Fra : Armand

Dato : 14-06-03 13:14

Tobias Møller Larsen <tobber@wanadoo.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> M&P? der kommer 1598732 hits på google. Hvad er det lige det står for?

Det er slet og ret navnet på firmaet, men det ér lidt tricky da net-adressen
staver "&" med bogstaver til "mandp"!
Link:
http://www.mandp.co.uk/

Aprospos:
Check lige deres slagtilbud!
F.eks kan man få et sæt(!) Macadam90 for under 1350,-kr.!
For ikke at tale om karburator-membraner til GS500E til en flad 50'er

--
Armand.