Suzuki GSX 400 R... maling af den
Fra : Allan Berg

Dato : 30-03-01 07:24

Da jeg er meget glad og tilfreds bruger af denne maskine (nybegynder) som
imponere nok leverede 57,xx HK på baghjulet sidste år vil jeg gerne vide om
der er nogen der kender en pris på at få malet den samt "stickers" på
sætning.

Hvis der er nogen som kender/har prøvet det så må i meget gerne give mig
nogle gode råd/priser/steder og url´s

M.v.h

Allan

Glæder mig til sommeren !!!

Fra : Mads Lund

Dato : 30-03-01 11:35

> Hvis der er nogen som kender/har prøvet det så må i meget gerne give mig
> nogle gode råd/priser/steder og url´s

Nu kommer det lidt an på hvor du bor henne. Er det nordenfjords har jeg en
række kontakter til folk der også arbejder efter kl 16.

Mads Lund
RS125RR, nymalet med de fede

Fra : boe

Dato : 30-03-01 11:45

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message

> Nu kommer det lidt an på hvor du bor henne. Er det nordenfjords har jeg en
> række kontakter til folk der også arbejder efter kl 16.

Ja, nordjyder er jo meget arbejdsomme
Nåh nej, jeg glemte at jeg helst ignorerer indlæg fra Mads..

Bo, VF1000F

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-03-01 12:15

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kommer det lidt an på hvor du bor henne. Er det nordenfjords har jeg en
> række kontakter til folk der også arbejder efter kl 16.

Ja hvad klistermærker angår kan det godt gå hen og blive MEGET sent .

> Mads Lund
> RS125RR, nymalet med de fede (skrammer efter styrt)

nå nej, du har jo ikke været ude at træne endnu

Hilsen

Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 30-03-01 12:31

> Ja hvad klistermærker angår kan det godt gå hen og blive MEGET sent .

Ja meget, men resultatet blev da ganske tilfredsstillende.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-03-01 13:45

> Ja meget, men resultatet blev da ganske tilfredsstillende.

Ja ja vent du nu bare til imorgen, jeg har 2stk "racing" og 2stk
"CrashTestDummies - racing" med til dig imorgen, og de er i den reflektive
folie (shit det var noget pis at pille ud)

Hilsen

Dahl
-med smølfefolie næste weekend :-}

Fra : Jes Vestervang