Ghostrider
Fra : HardKaare

Dato : 13-06-03 11:34

OK. Nu har jeg så fået set den film igennem. SHIT. Totalt sindsygt,
uforsvarligt osv, men lad nu det ligge. Jeg bemærkede at der er en rød lampe
der lyser på Hayabussaen (på omdrejningstælleren) sådan ca. et kvarters
kørsel (i øvrigt med ca. 280 kmt i snit). Er det bare mig eller minder den
ikke ufatteligt meget om kølertemp. lampen som sidder samme sted på min
SV'er???

I øvrigt må man bemærke at manden er relativt kold overfor politiet!!!

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Benz...

Dato : 13-06-03 12:21

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> wrote in message
> [...]
> SV'er???
>
> I øvrigt må man bemærke at manden er relativt kold overfor politiet!!!

Hvor har du købt den henne?
Hvad vare den? Og hvad koster den??
Kunne jo godt være at man skulle indvistere i lidt godt at se på til de
regnfulde dage. :)

benz R6

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-06-03 12:51
Fra : Benz...

Dato : 13-06-03 12:52

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> wrote in message

> http://www.iceman.se/produktsidor/dvd_motorsport_mc_street.asp

lækkert og så på dvd alle sammen!! ikke ringe ikke ringe!

benz R6

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-06-03 12:28

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> SV'er???
>
> I øvrigt må man bemærke at manden er relativt kold overfor politiet!!!

Relativt (! :) )

De magter jo ikke at indhente ham :)

Thomas

Fra : Benz...

Dato : 13-06-03 13:37

> [...]
> SV'er???
>
> I øvrigt må man bemærke at manden er relativt kold overfor politiet!!!

Nogen andre af filmene der er vær at indvistere i??
Det regner jo meget i dk! :)

mvh Benz R6

Fra : Oros

Dato : 13-06-03 14:27

Benz... wrote:
> Nogen andre af filmene der er vær at indvistere i??
> Det regner jo meget i dk! :)

Mange af dem tilbyder jo samples man kan se først. Det giver et meget godt
billede af hvad man kan forvente i filmen. Dog skal man passe på med at se
mange lige i rap, hvor vilde de end er så bliver de hurtigt tamme hvis man
ser det i længere tid. Det minder jo om hinanden stortset alt materialet.

Pas i øvrigt på med at bruge ordet investere i stedet for "købe". Investere
er kun noget man gør med den hensigt at tjene penge, og til de uhyrlige
summer disse film sælges tvivler jeg på du kan sælge den videre og tjene
penge på dem! ;)

Alternativt kan mange af dem hentes på nettet i form af rips, det er på den
ene side moralsk forkasteligt men på den anden side kan man jo sige at man
så ikke støtter disse psykopater financielt til at lave efterfølgere! ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Esben Bøll

Dato : 13-06-03 14:56

Ghostrider kan meget nemt hentes på kazaa eller andre fildelings tjenester
hvis man ikke vil støtte dødskørsel og betalefor den.At hente noget ulovligt
på nettet slår dog ikke folk i ihjel som dødskørsel gør

Esben Bøll

Fra : HardKaare

Dato : 13-06-03 15:08

> [...]
> så ikke støtter disse psykopater financielt til at lave efterfølgere! ;)

Det er ikke engang løgn. Jeg ville næsten have dårlig samvittighed ved at
have smidt penge i nakken på dem. 300 kmt mellem bilerne på motorvejen kan
hurtigt gå rigtigt galt og det skulle da være underligt om ikke bare et
enkelt filmprojekt er røget i vasken på den konto