Forviret....
Fra : Cwinn

Dato : 12-06-03 21:21

Mine blinklys er holdt op med at blinke..De lyser kun! Hvad er det? er de
relæget? eller hva?

Fra : Cwinn

Dato : 12-06-03 21:22

Cwinn wrote:

> Mine blinklys er holdt op med at blinke..De lyser kun! Hvad er det? er de
> relæget? eller hva?

Hov kom til at poste det igen..Trode ikke det virkede første gang..

Fra : Esben Bøll

Dato : 12-06-03 22:24

Prøv at banke lidt på relæet og se om det så blinker.
Mit havde nemlig sat sig fast så det måtte jeg skifte.

Esben Bøll

Fra : wheeler

Dato : 12-06-03 23:11

Lyser det i både h/v side...?...i modsat fald er det nok bare en defekt pære
i den ene af siderne
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Armand

Dato : 12-06-03 23:23

Cwinn <cwinn@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Hov kom til at poste det igen..Trode ikke det virkede første gang..

Bliv lidt mere IT-klog:
Under "Meddeleser" findes der en funktion der hedder "slet meddelese"!
Brug dén ved et af dine egne indlæg og det slettes fra serveren!
Du selv har til gengæld allerede indlægget inde på din newsreader/PC'en,
hvorfor
du ikke umiddelbart vil kunne registrere sletningen, men stol blot på at du
sparer fremtidige læsere for at åbne det unødige indlæg!!

--
Armand.

Fra : eli

Dato : 13-06-03 16:16