yamaha xj600s
Fra : J. Doe

Dato : 12-06-03 17:13

hvem kender til sites hvor man kan se sådan en cykel med tasker.
Der sidder nogle beslag på selve stellet, så kan man mon ikke få tasker uden
at sætte en grim bagagebærer på ?

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 12-06-03 17:56

En hurtig søgning på dba og jeg fandt disse
http://www1.dba.dk/images//annbilleder/3/85/28338185_0.jpg
http://www1.dba.dk/images//annbilleder/3/55/28365855_0.jpg

Hvis du kan bruge det til noget ?

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 12-06-03 21:56

"J. Doe" skrev i meddelelsen news:bca8r9$hjj$1@news.cybercity.dk...
> hvem kender til sites hvor man kan se sådan en cykel med tasker.
> Der sidder nogle beslag på selve stellet, så kan man mon ikke få tasker
uden
> at sætte en grim bagagebærer på ?

Jeg tror ikke du finder en holdbar løsning uden at sætte en lille smule
bagagebærer ell. lign. på.

Jeg er selv på udkig efter taskesæt til min, og har fundet frem til at
Krauser nok er det der passer bedst, efter min smag.

Kig evt. selv på www.louis.de søg på produkt nr.10024654

Hvis det er den gamle XJ600S (51J) ville jeg nok se på Givi istedet. Jeg
tror nemlig ikke Krauser laver holdere til den model.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Armand

Dato : 12-06-03 23:21

J. Doe <jack69dk@ofir.dk> skrev i en news:bca8r9$hjj$1@news.cybercity.dk...
> hvem kender til sites hvor man kan se sådan en cykel med tasker.
> Der sidder nogle beslag på selve stellet, så kan man mon ikke få tasker
> uden at sætte en grim bagagebærer på ?

Tomme taske-beslag er sågu' da også hæslige :-|

Bagagebæreren er oftest blot en gratis medfølgende stump til
tillægs-montering imellem taskebeslagene, så ethvert taskesæt kan monteres
uden bagagebærer, som trods udseendet er så praktisk at man tit ender med
ikke at afmontere den imellem (touring-)brugene!

--
Armand.

Fra : schlæger

Dato : 13-06-03 06:19

J. Doe wrote:

> hvem kender til sites hvor man kan se sådan en cykel med tasker.
> Der sidder nogle beslag på selve stellet, så kan man mon ikke få tasker uden
> at sætte en grim bagagebærer på ?

Hejsa.

Du må gerne kigge på min '98 er her:
http://hjem.get2net.dk/schlaeger/Emily1.html

Taskerne sidder på et Givi wingrack, og du kan ikke montere ordentlige
tasker uden sådan et stativ (men SÅ grimt er det da heller ikke).

Mvh Schlæger

Fra : peterl

Dato : 13-06-03 09:36

Jeg havde en diversion fra '98, som jeg har solgt. Den havde et stativ til
topbox fra Hepco & Becker. Det var meget anonymt og pænt og rigtig god
kvalitet. (Jeg poster et billede i binaer om 2 sek.). Jeg havde også bøjler
til sidetasker men jeg havde dem aldrig monteret da jeg ikke havde nogen
sidetasker, men brugte stoftasker i stedet. Det var en udemærket løsning for
mig.

-PeterL