De er ude med riven.
Fra : Gorgeous

Dato : 12-06-03 05:30

Pas på politiet, til dem af jer der kører i det indre København her til
morgen.

Har kørt forbi 7 æggeskaller på Roskildevej her til morgen, på strækningen
mellem Albertslund og Vesterbrogade.

Fra : Palle Iversen

Dato : 12-06-03 23:43

Send nogle af dem til Jylland, her er livsfarligt at færtes, folk køre som
sindsyge, uden respekt for andre. Man kunne lige så godt give dem et
skydevåben, istedet for en bil.

mvh
Palle

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-06-03 18:30

Hejsa

Palle Iversen wrote:
> Send nogle af dem til Jylland, her er livsfarligt at færtes, folk køre som
> sindsyge, uden respekt for andre. Man kunne lige så godt give dem et
> skydevåben, istedet for en bil.

Hvad fanden mener du med det?
Jeg synes da at 95% af Mc folket her i Østjylland køre fornufigt.
Har du et konkret eksempel?

Mvh Emil
--
Der ALLLL'TID køre p....æ.....nnn.....t.....
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 13-06-03 21:36

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hvad fanden mener du med det?
> Jeg synes da at 95% af Mc folket her i Østjylland køre fornufigt.
> Har du et konkret eksempel?
>
> Mvh Emil
> --

Hej Emil

Hmmmm
Nu har jeg lige læst en anden tråd hvor du skriver du kørte 276 forleden
dag.... Det er ikke lige det jeg ville kalde fornuftigt...

Sjovt.... jow jow.... men det går jo bare ligeud....
Prøv at køre 120 rundt på en sognevej..... Det er noget helt andet... men
ok - der svinger det jo også :)))

mvmch
christian

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-06-03 21:57

On Fri, 13 Jun 2003 19:29:33 +0200, Ninja Rider
<Gundersen@tdcadsl.danmark> wrote:

Hej

>Hvad fanden mener du med det?
>Jeg synes da at 95% af Mc folket her i Østjylland køre fornufigt.
>Har du et konkret eksempel?

Jeg læser det nu som at Palle er ude efter bilerne
Men der var måske nogen der følte sig truffet )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958