Nogen der har erfaring med Rehling & Bendi~
Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 11-06-03 16:50

Er der nogen her der har handlet med Rehling og Bendix? www.rb-mc.dk

Jeg overvejer at få dem til at skaffe mig en brugt cykel.

"Man" hører jo nogen skrækhistorier ind i mellem.
Hvis der er nogen af jer der har erfaringer med dem, gode såvel som dårlige,
så fortæl venligst.

Mvh.
Jesper

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-06-03 18:02

Hejsa

> Er der nogen her der har handlet med Rehling og Bendix? www.rb-mc.dk

Jeg har godtnok aldrig handlet med dem selv, men jeg har været ude ved
dem et par gange og se på deres fine Mc'er. (De bor 3km fra mig!)
Her ude, har de et godt rygte, og der plejer aldrig at være problemer.
(Ham den ene er min bank rådgiver :) )

> Jeg overvejer at få dem til at skaffe mig en brugt cykel.

Hvilken tænker du på?

> "Man" hører jo nogen skrækhistorier ind i mellem.
> Hvis der er nogen af jer der har erfaringer med dem, gode såvel som dårlige,
> så fortæl venligst.

Jeg har ikke nogle konkrete historier...

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 11-06-03 18:14

> Hvilken tænker du på?

Tak for info. Jeg tænker på en CB 600 F

/Jesper

Fra : Richard

Dato : 11-06-03 22:25

Jesper B Nielsen wrote:
> Er der nogen her der har handlet med Rehling og Bendix? www.rb-mc.dk

De ser pæne ud, de cykler de har til salg på siden; men er priserne ikke
i SEK snarere end vores egne stærke DKK???

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade