Forslag til DMCN
Fra : Jake

Dato : 11-06-03 15:17

Var det ikke en ide at lægge anmeldelser af køreskoler ind på DMCN i lighed
med anmeldelser på forhandlere og værksteder. Grunden til mit forslag er at
emnet rimeligt ofte er oppe og vende i gruppen og det kunne da være konge at
kunne henvise til en masse anmeldelser af køreskoler. Jeg ved at der
allerede er et lignende initiativ kørende (kritikken.dk), men det kunne da
være smart at have det hele samlet et sted.

/Jake

Fra : Thomas Makro

Dato : 12-06-03 18:23

On Wed, 11 Jun 2003 16:16:36 +0200, "Jake"
<jakeXXX@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> [...]
>allerede er et lignende initiativ kørende (kritikken.dk), men det kunne da
>være smart at have det hele samlet et sted.

Nu er det ikke mig der er "bagmand" bag DMCN, jeg er blot redaktør for
et par områder jeg selv har valgt. Men lad mig prøve at forklare
alligevel.
For det første har emnet, som du også selv skriver, været oppe at
vende flere gange før. Det har aldrig fået nogen nævneværdig
tilslutning, da folk er ligeglade med køreskoler, så snart kørekortet
er i hus.
For det andet har der aldrig været nogen der ville lave al arbejdet
med sådan et site.

Og så min personlige holdning: Ikke alle der tager kørekort vil
anmelde køreskolen. Af en eller anden grund går det ret sløvt med
anmeldelser på DMCN. De få personer der skriver en anmeldelse, vil max
anmelde een køreskole. Man tager jo kun kørekort en gang.
Dertil er der, som du selv skriver, en hel del om køreskoler på
kritikken.dk, både forum og alt muligt, som der alligevel aldrig vil
komme på DMCN.dk.
Ikke dermed sagt at der ikke er brug for flere frivillige kræfter på
DMCN, for tro mig, det er der! Der er bare ikke ret mange der gidder.
Desværre. Men det er jo en ærlig sag, så håber jeg bare at I alle
sammen vil være lidt flittigere til at skrive anmeldelser. I kan godt,
kom nu...

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F