køreskole
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 11-06-03 08:03

Hej min søster og min svigerinde skal have kørekort til Mc
bor Herlev og Lyngby
arbejder Valby og Glostrup
er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med køreskoler i disse områder

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside :http://www.sitecenter.dk/fam-drejer

Fra : Kritikken.dk

Dato : 11-06-03 08:36

> er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med køreskoler i disse
områder

Hvis ja, så husk en lille notits !!

www.kritikken.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-06-03 10:17

> arbejder Valby

Jeg var godt tilfreds med Aalholm i 1998 (Aalholm plads)- Men en hurtig
søgning på groups.google.com giver mange hits da det tit er oppe og
vende ...

/A

Fra : NikolajH

Dato : 11-06-03 11:04

> Hej min søster og min svigerinde skal have kørekort til Mc
> bor Herlev og Lyngby
> arbejder Valby og Glostrup
> er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med køreskoler i disse områder

Hej Jørgen!
Her i foråret tog jeg kort hos <http://www.mc-korelaererne.dk/frame.html>

Jeg har haft kørt en del mc i forvejen, boet i USA hvor man ikke gik så
pokkers meget op i styrepap. Selvom jeg havde noget erfaring fik jeg
rigtigt meget ud af det.

Jeg vil klart anbefale dem.

Mvh
Nikolaj

Fra : BoS

Dato : 11-06-03 13:43

> [...]
> bor Herlev og Lyngby
> arbejder Valby og Glostrup
> er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med køreskoler i disse

Jeg tog mit kort hos Holte Køreskole.
Jeg synes, Albert var meget skæg, men der er nok nogen, der synes han er
lige på grænsen. Men det der teori kan godt blive lige lovligt kedeligt...

Det er dejlig tæt på med teorien. Den foregår på Lyngby Hovedgade. I kører
fra Holte på en Honda CB500.

mvh Bo