Shark i DK
Fra : Morten Johansen

Dato : 29-03-01 14:42

Hej

Nogle der ved hvem hvem der forhandler Shark hjelme i DK. Hvor kan man se
priser?

På forhånd tak.

Morten
TL1000R

Fra : Rasmus Mogensen

Dato : 29-03-01 15:04

> Nogle der ved hvem hvem der forhandler Shark hjelme i DK. Hvor kan man se
> [...]
******************************

Jeps det gør http://www.ammotor.dk

Der er oversigt over shark hjelme.

--
Med Løftet Venstre
Rasmus Mogensen

Fra : Klaus Madsen

Dato : 29-03-01 23:09

Det gør Haasum Mc på Ålekistevej i Vanløse

Se her: http://www.haasum-mc.dk/

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Motorcykler kører bedst med gummiet nederst

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-03-01 08:25

Jeg synes at have set/hørt somewhere, at Shark skulle have indbygget et
sol-visir inde under selve viseret - men det synes jeg ikke at kunne se
nogle steder her?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 30-03-01 20:39

Shubert concept har et indvendig solvisir ... er det den du tænker på ?

Fra : RacerNiels

Dato : 30-03-01 18:30

MC-hjørnet i Kbh har dem også.

Niels