Bakkeåbningen
Fra : Flemming Petersen

Dato : 29-03-01 13:52

Kan vi ikke lige rykke bakkeåbningen til det blir bedre vejr ;^)

Nu (kl 14.51) regner det rigtig på Amager :(

Flemming Petersen
CBR 900 RR som er til salg

Fra : Sachmann

Dato : 29-03-01 14:28

Jo gerne.

kl. 14..0 startede der ialt 22 MC 'er fra opsamlingssted Kildebjerg
på FYN.

Normalt er der vel 500 - 800.

med hilsen
Bent

Fra : Niels Pein

Dato : 29-03-01 21:13

Flemming Petersen skrev ...
>Kan vi ikke lige rykke bakkeåbningen til det blir bedre vejr ;^)
>
>Nu (kl 14.51) regner det rigtig på Amager :(

Jeg er lige kommet hjem, og det var ikke så slemt.
Jeg kom ind på Nørrebrogade kl. halv 7 hvilket gav en plads midt i krydset
lige før Hillerødgade. Det dryppede kun ganske lidt, så det var ikke noget
problem at trisse rundt og kigge på de andre motorcykler og hilse på dem man
kendte. Ingen paraply eller lignende nødvendigt.
Og der var mange fine velpolerede modeller, som f.eks. Harleyer.

Det regnede dog en smule mere lige da vi kom ud til Bakken, men ikke slemt.
Jeg smuttede ret hurtigt derfra igen, så mere ved jeg ikke.

Mvh. Pein
TransAlp + DT125R