Humle - hyggeligt at hilse på jer
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-06-03 21:51

Hej

Det var da hyggeligt lige at få hilst på jer, hos Humle. Det blev da
alligevel til nogle stykker herinde fra.

Grewy mente, lørdag morgen, at øl stadig er morgenmad

Og Dots har den helt rigtige MC, hun er jo helt vild med mudder, synd det
ikke blev til en præmie

Vi ses helt sikkert igen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-06-03 21:49

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Det var da hyggeligt lige at få hilst på jer, hos Humle. Det blev da
> alligevel til nogle stykker herinde fra.

Jep, vi var egentlig en hel del
...og det var da egentlig også et rigtigt godt træf med masser af humle

> Grewy mente, lørdag morgen, at øl stadig er morgenmad

Det er der jo ikke noget nyt i

> Og Dots har den helt rigtige MC, hun er jo helt vild med mudder, synd det
> ikke blev til en præmie

Jep, sikke hende der nordmanden smed Dots rundt

> Vi ses helt sikkert igen

Jeps!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : dots

Dato : 09-06-03 22:21

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, vi var egentlig en hel del
> ...og det var da egentlig også et rigtigt godt træf med masser af humle

Sgu så

> Jep, sikke hende der nordmanden smed Dots rundt

Åh ja, men nu har jeg heller ikke erfaring i mudderbrydning, bedre held
næste gang ;

> Jeps!

JA!!! Hvor?

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-06-03 23:36

dots wrote:

> Åh ja, men nu har jeg heller ikke erfaring i mudderbrydning, bedre held
> næste gang ;

No worries, rigtig mudderbrydning skal alligevel foregå på en mc

> JA!!! Hvor?

På toppen måske, det er aldrig godt at vide
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : dots

Dato : 09-06-03 22:44

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det var da hyggeligt lige at få hilst på jer, hos Humle. Det blev da
> alligevel til nogle stykker herinde fra.

Træf på toppen ??

dots

Fra : J.C.Kløve

Dato : 10-06-03 22:29

I tråden: 3ee4ff7e$0$76089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev dots :
> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> meddelelse news:bc2s00$2q2r$1@news.cybercity.dk...

> Træf på toppen ??
>
> dots

Der er jo sendt een efterlysning ud angående træf på toppen, om at
samle DFM i et hjørne - men det så lidt tyndt ud med begejstringen -
men det kan være den gode humle-oplevelse kunne inspirere ? - jeg vil
være der ! (det skal nol holde nogen væk *lol* )

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-06-03 12:54

Jeg er der også. Men måske tråden er startet for tidligt.

Jeg ved ikke pt. hvilke dage jeg er i Skagen, måske dem alle. Men det ved
jeg når tiden nærmer sig.

Fra : wheeler

Dato : 11-06-03 18:11

> Jeg er der også. Men måske tråden er startet for tidligt.

[KLIP]
U right!
Tony og undertegnede skal lige ha købt noget at køre på - så er vi på

Wheeler

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-06-03 18:41

Ellers må i have et bagsæde

Ses på toppen

Fra : wheeler

Dato : 11-06-03 21:30

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"

> Ellers må i have et bagsæde

[KLIP]

He he...var det i Gylland du boede
--
Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600/CBR 600 har interesse

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-03 10:16

Jep, men det er vel bedre end at køre i bil helt derop

--
Mvh.
Henrik (som er indvandret fra Fyn)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-06-03 08:34

wheeler wrote:
> Tony og undertegnede skal lige ha købt noget at køre på - så er vi på

Årh, i kan vel ta' den lille Yamaha?

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : wheeler

Dato : 12-06-03 18:52

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i

> Årh, i kan vel ta' den lille Yamaha?

He he....

Ja, den er da betydelig mere driftsstabil end den anden jeg havde
Jeg har lige haft karb. skildt og blæst igennem, idet den pludselig på
mortovejen ikke kunne drives over 7000 rpm......men den rensning kunne jeg
godt ha sparet (det var blot vakumslangen der havde forputtet (havde
åbenbart ikke fået den gemt ordentlig af vejen sidst jeg havde karb. af) sig
op ad afgangsrøret -> smeltet -> manglende luftgennemtræk...ak hvor er det
2T's halløj dog følsomt ;-/

--
Wheeler
Hvem ligger inde med indsugningsgummi til en TDR 125R (går ud fra at det er

Fra : dots

Dato : 12-06-03 14:51

> Jeg er der også. Men måske tråden er startet for tidligt.

Jeg vil også gerne med, men ved endnu ikke om det lader sig gøre. Og jeg
fulgtes hjem fra Humle med et par stykker, som også har sagt noget om at det
ku være hyg'ligt at følges op til toppen

> Jeg ved ikke pt. hvilke dage jeg er i Skagen, måske dem alle. Men det ved
> jeg når tiden nærmer sig.

Me too

dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-03 21:14

Vi starter bare en ny tråd her i gruppen, når tiden sig nærmer