Indkøb af dele fra 2WheelJunkie?
Fra : Freddy Lang

Dato : 09-06-03 15:17

Jeg påtænker at indkøbe nogle dele fra 2WheelJunkie i Canada (
http://www.2wheeljunkie.com ).

De har en del spændende ting og sager, specielt ejere af SV 650'ere kunne
måske være interesserede, da 2WJ har en del "SV 650 specific bodywork", som
de kalder det...
Jeg poster naturligvis, fordi jeg vil høre, om nogle af jer derude kunne
være interesserede i at få stumper med i kassen derovrefra, og så dele
fragtomkostningerne med mig. Jeg har mailet lidt med dem og fået at vide, at
en jævnt stor kasse, med plads til to (2) komplette kåber, samt et hav af
mindre dele, vil kunne sendes for 317 USD. Det beløb vil jeg jo gerne dele
med andre, hvis det kan lade sig gøre.

Ydermere er der ret interessante detaljer omkring den danske importafgift,
som jo er på horrible 25%, men disse detaljer kan man høre mere om ved at
maile til mig på SLETfreddy.lang@tdcadsl.dk

Jeg satser på at kunne få ordren afsted i løbet af (forhåbentlig) højst en
måneds tid, og tidshorisonten for at få varerne er 15 arbejdsdage. Såå....
nu er det bare om at melde jer, hvis nogle af jer kunne tænke jer at være
med i "handlen".

Jeg håber at høre fra jer, som evt. kunne være interesserede.

Mvh
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-06-03 15:23

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg påtænker at indkøbe nogle dele fra 2WheelJunkie i Canada (
> http://www.2wheeljunkie.com ).

[snip]

Ikke for at være vanskelig,
men på mange af delene står der : "Imported from France" -
ville det ikke være smartere at finde dem dernede,
så slipper du/I også for T&S's indblanden.....
--
Brian Sørup

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-06-03 15:36

Brian Sørup wrote:
> [...]
> ville det ikke være smartere at finde dem dernede,
> så slipper du/I også for T&S's indblanden.....

Jo, du har ret, hvad angår delene fra bl.a. Fly Design kan det sikkert bedre
betale sig at finde dem et sted her i "nærheden"... et eller andet sted
virker det jo åndssvagt at sende varer fra Europa til Canada, og så bagefter
tilbage til Europa. Det var blandt andet også derfor jeg henledte læserens
opmærksomhed på de dele, som er unikke for 2WheelJunkie... de kan nemlig
ikke fås andre steder.

Mvh
Freddy