Tilbud fra KantanaMC
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-06-03 23:20

Jeg ved et tidligere indlæg har været postet, se venligst bort fra det,
og kig her. Grundet manglende tilslutning, har vi valgt at skrue
ambitionerne en kende ned. Sammenholdt med diverse andre ændringer, har
vi set os nødsaget til en version to. Glædeligt for nogle, kan bemærkes
at kravet omkring bopæl i København ikke længere figurerer

...men here goes:

Hej Grønne Mc'ist!!

I et forsøg på at være endnu mere åben og samfundstjenlig, end vi er i
forvejen, vil Kantana MC fra 24. Juni 2003 åbne dørene yderligere for
(fortrinsvis) nybagte motorcyklister.

En workshop vil finde sted 2. og 4. Tirsdag i måneden fra 19-21, hvor
vort
veludstyrede værksted og mindst en (veludstyret?) erfaren motorcyklist
vil
stå til din afbenyttelse. Yderligere vil der blive planlagt aftener med
produktvisning, foredrag, motorlæreteori, campingtips etc.

De eneste krav til dig er:

Du er grøn i MC-verdenen.
Du har din egen motorcykel.
Du er villig til at betale et halvårligt indskud på 50 kr.

Synes du om ideen, har du ideer selv? vil du spørge om noget? vil du
evt. benytte dig af denne service? ..så skriv til kantana MC på
mail_REMOVE_@kantanamc.dk (fjern _REMOVE_)

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at besøge os på
klubaftenerne Onsdag og Fredag fra kl. 20 (..træfperioden er over os, så
vi er nok flest onsdag)

Vi bor Lyshøjgårdsvej 80, 2500 Valby

krakvisning:
<http://kort.krak.dk/skabeloner/standard/kort.asp?css=&vnr=91980&hnr=80>

Er du forhandler/importør og mener at kunne give en spændende
præsentation
af kanonprodukter med svimlende rabatter og som vil interessere
motorcykelfolket, så giv også lyd fra dig.

Med venlig hilsen
Kantana MC

PS. Priser og tider kan nå at ændre sig inden endelig kick-off.

Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 23:18

> I et forsøg på at være endnu mere åben og samfundstjenlig, end vi er i
> forvejen, vil Kantana MC fra 24. Juni 2003 åbne dørene yderligere for
> (fortrinsvis) nybagte motorcyklister.

Ja, hvis bare Kantana MC lå i Århus eller omegn...

Mvh Anders
MEGET grøn MCist

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-06-03 18:52

Du kan da bare kigge ud til os

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 09-06-03 00:09

Kenneth Sørensen wrote:
> [...]
> har vi set os nødsaget til en version to. Glædeligt for nogle, kan
> bemærkes at kravet omkring bopæl i København ikke længere figurerer

<snip>

> og mindst en (veludstyret?) erfaren motorcyklist
> vil stå til din afbenyttelse.

<snip>

> PS. Priser og tider kan nå at ændre sig inden endelig kick-off.

For ikke at udgå pinlige misforståelser vil jeg gerne vide hvilket køn den
erfarne og veludstyrede motorcyklist er af ?

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 09-06-03 14:53

> [...]
den
> erfarne og veludstyrede motorcyklist er af ?

Alle Kantana's pigemedlemmer (..og vi har nogle stykker) ..er unge og
uerfarne (siger de), så det vil højst sandsynligt være mandligt mandigt
medlem, du vil få at arbejde med.

(..Så det er jo fint nok så hvis man kører Honda

Hilsen
Kenneth S (mand, sidst jeg checkede)
R1

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 10-06-03 09:59

Kenneth Sørensen wrote:
> De eneste krav til dig er:
>
> Du er grøn i MC-verdenen.
> Du har din egen motorcykel.
> Du er villig til at betale et halvårligt indskud på 50 kr.

Hvordan er man "grøn" - skal man køre på en kawa

Spøg tilside, jeg er total amatør med hensyn til at skrue på en mc , men jeg
har da kørt mc i mange år - er der plads som sådan en som mig ?

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 11-06-03 23:19

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat

Jae, principielt er denne service for virkelig begyndere, men du er
velkommen, det er bare ikke alt du kan drage nytte af. Du ved jo f.eks
sikkert godt hvor det er billigt at købe dæk, eller hvilken luftmadras
der er bedst til træf, eller hvor malerklemmen ligger og den slags. Men
kom da ned i klubben, du er som sagt meget velkommen, men måske ikke
lige i målgruppen for dette tiltag.

mvh
Kenneth S
R1

Fra : GRISEN

Dato : 08-07-03 22:25

Min EXUP ventil er temmelig rusten.... for 2-3 uger siden satte den sig fast.
Under en større servicering blev der brugt en del tid på at motionere den og fylde den med rustopløser og WD-40... det hjalp tilsyneladende.
Jeg ville gerne ha' haft ventilen pillet ud og renset, men skruer, ventil og udstødning var rustet sammen...

I søndags satte den sig igen i en dårlig stilling, så motoren lød skidt og trak dårligt.
Samtidig sad den extremt stramt, så eneste hurtige løsning var, at afmontere kablerne til EXUP motoren og manuelt åbne ventilen.
Så kørte den okay, men larmede meget.

Her tirsdag aften har jeg så været hos Kantana MC for at se Wheeler få skiftet dæk... jeg skal jo snart gennem samme procedure.
Samtidig kunne jeg lige få løftet cyklen, og få motioneret ventilen igen.

Wheeler så jeg ikke, men til gengæld var der masser af hjælp til min ventil.
Der er kun 3 skruer der holder ventilen på plads, men det var alligevel en udfordring....
Med 2 Kantana'eres hjælp kom den løs efter mere end en times kamp.
Ventilen blev renset, tjekket og monteret igen med nye skruer og kobberfedt - og nu kører den bare fint.
....men jeg skal nok huske at skille og rense den et par gange om året, for at undgå kampen fremover.

Mange tak til drengene fra Katana MC - I'll be back !!!!

*
Jan

FZR1000 (med god EXUP uden for meget larm)

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-07-03 23:01

- snip en masse skamros -

Det var så lidt, du er altid velkommen.

...ligesom alle andre, og næste skruedag er tirsdag d. 22/7, kl 19-21.

Kenneth S
R1

Fra : Morten Juel

Dato : 08-07-03 23:03

> Det var så lidt, du er altid velkommen.
>
> ..ligesom alle andre, og næste skruedag er tirsdag d. 22/7, kl 19-21.

haha det kunne være at jeg skulle komme på med min xj600 og dens lorte
kaburatorere ) så kan det nok være i får grå hår i hovedet ! )

Mvh
Morten

Fra : wheeler

Dato : 08-07-03 23:32

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse

> Wheeler så jeg ikke, men til gengæld var der masser af hjælp til min
ventil.

[KLIP]

He he...men så så du vel (forhåbentlig) mit nye fordæk ligge på værkstedet
(?)

Nej, desværre var jeg forhindret men jeg kan jo så glæde mig over at
mit indlæg i sidste uge alligevel fik den tilsigtede effekt - nemlig at der
dukkede interesserede op =

Btw. er der iøvrigt noget med, at du også kører med fra KBH på torsdag?

--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : GRISEN

Dato : 09-07-03 06:34

On Wed, 9 Jul 2003 00:32:13 +0200, "wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote:

>He he...men så så du vel (forhåbentlig) mit nye fordæk ligge på værkstedet (?)

Yep, det stå fint i hjørnet og venter.

>Btw. er der iøvrigt noget med, at du også kører med fra KBH på torsdag?

Jeg overvejer det... ta'r nok en beslutning iaften når jeg hat tjekket vejrudsigten igen igen.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 10-07-03 08:55

On Wed, 9 Jul 2003 00:32:13 +0200, "wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote:

>Btw. er der iøvrigt noget med, at du også kører med fra KBH på torsdag?

Efter mange lange overvejelser, og endnu flere besøg på dmi.dk har jeg besluttet at blive hjemme....
Jeg har ellers glædet mig længe, men pt. synes jeg der er for mange men'er og måske'er til at jeg vil satse.

Håber I får en god tur med masser af sol.

*
Jan