Dobbelt sv 650 udstødning sælges
Fra : hjarnoe

Dato : 08-06-03 20:29

Komplet special lavet dobbelt udstødningssystem til SV650 sælges.
Udstødningerne er ovale Leovinci alu potter.
Der sidder en på hver side og de sidder næsten ligesom på en Honda vtr
1000F
de har kun kørt 2000 km
de sælges grundet salg af motorcykel
Skriv en mail til thpet@msn.com for at få tilsendt billeder.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-06-03 13:58

Hva med en pris???

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-06-03 14:39

"Michael Madsen" <Maz-1@ishoejby.dk> wrote in message
> Hva med en pris???

hva med at henvise til dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked :-/

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-06-03 13:59

Og evt et billede...

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-06-03 14:40

> Og evt et billede...

som han ikke skal vise her, men i dk.binaer.motor!!!

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-06-03 15:57

Slap dog af....

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-06-03 21:07

Michael Madsen wrote:
> Slap dog af....

Det er tydeligvis dig der bør slappe af!

Smut i Dk.marked og spørg sælger der!

MVH Mads Stetter

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-06-03 23:04

Sut dog løg. Hvis der er der kommer til at skrive en forkert tråd, skal han
straks "svines" til på det groveste. Når nu tråden nu er der, og der er folk
intereseret, så æd dog den kamel, og lad den fortsætte!!! Kan ikke se
hvorfor i skal piske den stemning op????

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-06-03 00:00

Michael Madsen wrote:

> Sut dog løg.

Du kan vist godt lide kill-filtre, hva'?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Michael Madsen

Dato : 10-06-03 01:54

Synes bare at det er så latterligt at folk reagerer på denne måde når der er
en der kommer til at poste i en forkert ng... Gi dem dog en chance, og lad
være med at fare sådan op. Har da aldrig oplevet noget lign...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-06-03 07:27

Michael Madsen wrote:
> Synes bare at det er så latterligt at folk reagerer på denne måde når der er
> en der kommer til at poste i en forkert ng... Gi dem dog en chance, og lad
> være med at fare sådan op. Har da aldrig oplevet noget lign...

Han 'kom ikke til' .. kandu.dk giver ikke adgang til dk.marked.*
svjh...

Derfor må han holde sig fra at sælge ting når han benytter kandu til
news.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 10-06-03 17:28

> [...]
> en der kommer til at poste i en forkert ng... Gi dem dog en chance, og lad
> være med at fare sådan op. Har da aldrig oplevet noget lign...

tja jeg rettede bare så der ikke lige pludselig kom billede på i denne ng
man ved jo aldrig hvad de kan finde på dem fra "Kandu"...

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-06-03 05:45

Michael Madsen wrote:
> [...]
> der, og der er folk intereseret, så æd dog den kamel, og lad den
> fortsætte!!! Kan ikke se hvorfor i skal piske den stemning op????

Hvor i tråden er du lige "blevet svinet til på det groveste"? Citer gerne
hvis du vil!

Pak dit grej sammen!

MVH Mads Stetter

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 10-06-03 17:36

> Slap dog af....

hvorfor skulle jeg det?
det hører jo ikke til i denne ng!!!!
hvis jeg havde været virkelig ophidset havde jeg måske også rettet på din
qoute teknik med at klippe overflødigt væk og svare under det!!!!

Fra : Michael Madsen

Dato : 10-06-03 18:25

Nåååå pusser... Skal du ha en lille tude kiks??? Du lyder jo som det er
verdens undergang!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 10-06-03 21:26

> Nåååå pusser... Skal du ha en lille tude kiks??? Du lyder jo som det er
> verdens undergang!

christ hvor er du bare dum at høre på "ploink"

Fra : kristian budde

Dato : 10-06-03 21:42

> christ hvor er du bare dum at høre på "ploink"

Hvad fanden betyder ploink?
Jeg har set det mange steder men det har endnu ikke lykkes mig at forstå den
lille snedige frase

Budde

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-06-03 21:25

Michael Madsen wrote:

> Nåååå pusser... Skal du ha en lille tude kiks??? Du lyder jo som det er
> verdens undergang!

Sssshh! Jeg gider ikke at bøvle med mit kill-filter, så kan du ikke lige
filtrere dig selv lidt? Her snakker vi om motorcykler og sviner kun
hinanden til, hvis offerets motorcykel eller mangel på dæksideslitage giver
anledning til det
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : allan(fzr600us)

Dato : 11-06-03 06:58

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> filtrere dig selv lidt? Her snakker vi om motorcykler og sviner kun
> hinanden til, hvis offerets motorcykel eller mangel på dæksideslitage giver

hmm så var det godt du ikke var på tjatten igår for der kom jeg vist til
at kalde din mc for en sofa cykel med højtplaceret styr i forhold til min
da jeg skulle fortælle forskellen på dem

Allan(fzr600us)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-06-03 08:55

allan(fzr600us wrote:

> hmm så var det godt du ikke var på tjatten igår for der kom jeg vist til
> at kalde din mc for en sofa cykel med højtplaceret styr i forhold til min
> da jeg skulle fortælle forskellen på dem

*Grrrr*!!! Skal vi se hvis fodhvilerknopper, der er mest slidt?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 11-06-03 16:28

> *Grrrr*!!! Skal vi se hvis fodhvilerknopper, der er mest slidt?

øøh fodhvilerknopper har du da stadig dine.... mine er slidt af GRILL

--
Allan(fzr600us)tror vist kun jeg har haft dem i asfalten 2 gange :-/
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-06-03 18:01

Allan Jørgensen wrote:

> øøh fodhvilerknopper har du da stadig dine.... mine er slidt af GRILL

Næh!

> Allan(fzr600us)tror vist kun jeg har haft dem i asfalten 2 gange :-/

Det er sikkert det, der har knækket dine fodhvilerknopper af!

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 11-06-03 19:10

> Det er sikkert det, der har knækket dine fodhvilerknopper af!

*GGG* jeg mangler stadig at se dig køre slalom i den samme vognbane med høj
hastighed og fodhvilerne i asfalten for det er jeg lidt imponeret af ,tror
ikke min er lige så styrevillig til at gøre det samme eller også er det mig
der er en kylling!!!!

--
Allan(fzr600us)gock gock gock
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-06-03 20:23

Allan Jørgensen wrote:

> *GGG* jeg mangler stadig at se dig køre slalom i den samme vognbane med
> høj hastighed og fodhvilerne i asfalten for det er jeg lidt imponeret af

Hehe Jeg må hellere lige genopfriske det, for det er vist snart et år
siden jeg sidst legede med den slags Jeg har godtnok strammet
bagdæmperen et par hakker siden sidst, men det burde nu alligevel stadig
kunne lade sig gøre

> ,tror ikke min er lige så styrevillig til at gøre det samme eller også er
> det mig der er en kylling!!!!

Måske Det kan ihvertfald let føles som om den ikke kan, hvis man ikke
selv er helt tryg ved det, har jeg erfaret. Nu hvor det er ved at være lang
tid siden jeg sidst lavede ovennævnte tosserier, er det faktisk blevet
rigtigt svært at slappe nok af, til at turde rive hårdt nok i styret uden
at holde igen ubevidst. Oh well, jeg må hellere se at komme ud at træne
igen

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Orla Pedersen

Dato : 10-06-03 21:20

*plonk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-06-03 21:52

"kristian budde" <kbudde@(remove)control.auc.dk> writes:

> Hvad fanden betyder ploink?

Allan mente nok "PLONK", som normalt står for noget i retning af
"Person Leaving Our Newsgroup, Killfilled".

> Jeg har set det mange steder men det har endnu ikke lykkes mig at forstå den
> lille snedige frase

Det er såmænd ikke mere snedigt end at man skriver det for at vise at
man ikke længere deltager i debat med den man plonk'er, og samtidig
over for andre udtrykker at man synes vedkommendes indlæg ikke er værd
at bruge tid på.

--
Jacob - www.bunk.cc
Please state the nature of the technical emergency

Fra : kristian budde

Dato : 10-06-03 22:08

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> [...]
>
> --
> Jacob - www.bunk.cc
> Please state the nature of the technical emergency

Tak for det Jacob.

Så vil jeg straks sige PLONK til denne tråd

Budde

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-06-03 22:20

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> man ikke længere deltager i debat med den man plonk'er, og samtidig
> over for andre udtrykker at man synes vedkommendes indlæg ikke er værd

Mnajh, det betyder jo typisk at "subjektet" er røget i kill-filteret, så det
er ikke blot den aktuelle debat man filterer, man slipper simpelthen for at
høre på subjektets udtalelser i fremtiden.

Det er _en_ måde at håndtere umodne personers fejltrin på NG'er, en let
måde.
Personligt kan jeg nu godt huske hvem der har optrådt ubehøvlet, og dermed
hvem jeg IKKE er motiveret for at hjælpe i fremtiden, og jeg bryder mig ikke
om kill-filtre, for der er jo mennesker der er store nok til at indrømme når
de har begået en fejl. Jeg ville da ikke gerne gå glip af en passende
undskyldning og en deraf følgende bedre omgangstone og gode udvekslinger af
synspunkter, bare fordi en eller anden lod munden løbe lidt for hurtigt på
en dårlig dag.

Rittig