Chat
Fra : Oros

Dato : 08-06-03 18:26

Hej Folkens

Nu sidder jeg så og tænker, gad vide om chatten kan blive en success sådan
en søndag (aften) som i dag hvor regn tilsyneladende dominerer landet over.

http://oros.dk:3500

Jeg hører stadig gerne fra folk som skulle have problemer med at logge sig
på. På denne nuværende port har det dog endnu ikke været tilfældet.

Men ellers ser chatten dog ud til at være død, interessen er ikke til stede.
Den sidste uges tid har der vist ikke været mere end maks 3 på en gang, mig
selv talt med. Men hvis nogen vil have den kørende, og ønsker den bibeholdt,
eks. hvis en gruppe på flere skal planlægge en tur kunne det være rart at
alle taler med alle samtidig, så skal jeg gerne lade den fortsætte. Men
ellers er der vist ingen grund til at betale for muligheden for at lade den
køre.

Forresten, jeg er vist kommet til at hælde noget 10-W40 olie på min cykel
der var kommet lidt i underskud, og fandt nu den gamle dunk som var 15-W40,
så der er nu de 2 slags blandet sammen i min cykel. (har ikke været startet
endnu siden) Bør jeg tømme hele lortet og fylde frisk på af en slags, eller
sker der ikke noget ved en blanding? (olien var i forvejen ikke gammel og
trængte til udskiftning alligevel skal det lige siges)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-06-03 21:04

Oros
skrev i news:bbvrio$9ei$1@sunsite.dk
> Hej Folkens

snip

> [...]
> gerne lade den fortsætte. Men ellers er der vist ingen grund til at
> betale for muligheden for at lade den køre.

Vi gør ved behov (det kommer måske) det, at vi bruger vores egen chat:
http://www.senior98.dk/bluechat/bluechat.cgi
(gratis til download.)

snip

--