nye fjedre i forgaffel?
Fra : Kim Lundgaard

Dato : 06-06-03 22:16

Er her nogen der kan anbefale et sæt bedre fjedre
til forgaflen på min bandit600! Den er utrolig blød
lige nu! Jeg har kigget på ohlins, men jeg synes de
er for dyre, er der andre mere prisbillige alternativer?

Evt et link til forhandler? Louis.de har dem vist ikke!

--
Mvh.Kim

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 07-06-03 07:25

Kim Lundgaard <streetfigther@2Z4FNmail.dk> (slet 2Z4FN) wrote:

>Er her nogen der kan anbefale et sæt bedre fjedre
>til forgaflen på min bandit600! Den er utrolig blød
>lige nu!

www.hein-gericke.de har fået Wilbers på programmet. Søg i deres
Technik Lexicon efter din cykel - de har sikkert noget der passer.

--
Kåre

Fra : klaus kristensen

Dato : 07-06-03 10:19

> Kim Lundgaard <streetfigther@2Z4FNmail.dk> (slet 2Z4FN) wrote:
>Er her nogen der kan anbefale et sæt bedre fjedre
>til forgaflen på min bandit600! Den er utrolig blød
>lige nu!

en af mine venner satte en 18 mm metalklods (faktisk en masse metalskiver
der tilsammen blev 18 mm høje) øverst på hver forgaffelfjeder for at få en
lidt stivere forgaffel. det hjalp. det er dog fattigmandsmetoden men er en
hurtig og billig metode til at finde ud af om du senere skal investere i
nogle whitepower fjedre.

klaus

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 07-06-03 14:40

> [...]
>er for dyre, er der andre mere prisbillige alternativer?
>
>Evt et link til forhandler? Louis.de har dem vist ikke!

Hov! jeg tog fejl! louis havde progressive fjedre alligevel!
De hedder wirth, så de er bestilt!

--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-06-03 14:59

> Hov! jeg tog fejl! louis havde progressive fjedre alligevel!
> De hedder wirth, så de er bestilt!

Hej Kim!

Hvad koster de?

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 07-06-03 15:11

Rune skrev:

>Hej Kim!
>
>Hvad koster de?

Hej Rune!

De koster 85 euro! 500ml castrol forgaffel 10 euro!

Mvh.
Kim Lundgaard
(Bandit600)
http://www.thormc.dk