NØDRÅB OM HJÆLP !!
Fra : dots

Dato : 06-06-03 14:09

Hvis nogen ser en hvid Mazda eller Toyota, reg nr TP 31 791, ring til mig
59660035 / 51529384 ! og fortæl hvor henne i landet ! Han er sandsynligvis
på vej til Aalborg eller Thy.

Min lille dreng på 4½ år er lige blevet kidnappet af sin far, vi har kun
haft sporadisk kontakt til faderen gennem det sidste lange stykke tid. På
grund af misligholdelse af aftaler om samkvem, skal vi i retten d. 23. juni
om ophør af fælles forældremyndighed.
Jeg har ringet til politiet, de kan intet gøre, statsamtet Viborg lukker kl
12 om fredagen og min advokat har ferie ...

Han kom her uanmeldt igår og tog drengen med, aftalen var idag til kl 12,
han kom med den lille kl 14 - den lille blev siddende i bilen, vi taler
ganske kort tid og pludselig hopper han ind i bilen, smækker døre i og
bakker for fuld fart ud af indkørslen, jeg løber efter bilen på bare tæer og
han råber ud af vinduet at jeg får min søn igen om en uge. Hvad må den lille
ikke tænke - jeg fatter ikke at han kan være det bekendt !!!

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : -V-

Dato : 06-06-03 14:16

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvis nogen ser en hvid Mazda eller Toyota, reg nr TP 31 791, ring til mig
> 59660035 / 51529384 ! og fortæl hvor henne i landet ! Han er sandsynligvis
> på vej til Aalborg eller Thy.

Det lyder ikke rart.

Ring til de store tankstationer i området omkring Thy, og bed dem om hjælp.
Hvis du ringer til en fra hver kæde i området, kan de varskoe de andre.

Dernæst ringer du til motorvejscafeterierne, og fortæller dem historien.

Ring dernæst til de lokale taxaselskaber, og forklar dem sagen.

Med lidt held får du bid på den måde.

Har du ingen idé om, hvor de er på vej hen?

-V-

Fra : dots

Dato : 06-06-03 14:22

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du ingen idé om, hvor de er på vej hen?

Nej, kun faderen bor i thy og ham der kørte bilen er fra Aalborg. De kan
køre hvorsomhelst hen, og har desuden kørt rundt lige siden igår - på den
måde kan de undgå at jeg kan finde dem, så hvis nogen ser bilen - sig til !

dots

Fra : Maria & Anders

Dato : 06-06-03 14:55

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
lille
> ikke tænke - jeg fatter ikke at han kan være det bekendt !!!

Holder øjnene åbne!
Jeg går post lige lidt syd for Ålborg og ringer hvis jeg ser noget.
Tragisk historie. Føler med dig...

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : hfrank25

Dato : 06-06-03 16:50

Jeg kører fra Jylland mod sjælland lørdag d. 7 - skal nok kigge.....

en ide kunne også være at kontakte diverse hjemmeværnskompagnier i
Thy....trods HJV's dårlige rygte, så er de faktisk gode til at holde øje med
et lokalområde.

Håber din dreng snart kommer hjem

Henrik

Maria & Anders <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee09d0e$0$13271$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-03 14:56

dots wrote:
> [...]
> bilen på bare tæer og han råber ud af vinduet at jeg får min søn igen
> om en uge. Hvad må den lille ikke tænke - jeg fatter ikke at han kan

Shit mand - det kan man fandme ikke være bekendt.

Jeg håber sgu at der er nogle, der spotter dem!

Tanker til Dots!

Knus,

Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 15:10

Fuck. Han skal vel enten over broen eller med færgen. Kan man ikke sætte ind
der....

Håber det får en ende, hurtigt. Hva' fa..... tænker han på.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Sporty

Dato : 06-06-03 15:49

Vognene ved Aabybro Taxi holder udkig.

Mvh.

Johnny Thomsen
Taxivognmand

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-06-03 16:36

Sporty wrote:
> Vognene ved Aabybro Taxi holder udkig.
>
> Mvh.
>
> Johnny Thomsen
> Taxivognmand

Også her i Aalborg Midtby... du er lagt i telefonbogen nu!

MVH Mads Stetter

Fra : Jon Larsen

Dato : 06-06-03 16:43

">
> Også her i Aalborg Midtby... du er lagt i telefonbogen nu!
>
> MVH Mads Stetter
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Er der oplysninger om hvordan manden ser ud ???
Særlige kendetegn på bilen ud over reg. nr

Odense vil også blive dækket, for en sikkerheds skyld...

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : dots

Dato : 06-06-03 17:16

"Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der oplysninger om hvordan manden ser ud ???

Faren: kort, sort hår, brune øjne og skæg, slank ca 175 cm, grønlandsk
udseende
Føreren af bilen: kommunefarvet kort hår, blå øjne, slank lidt højere måske
180

> Særlige kendetegn på bilen ud over reg. nr

Let rust ved dørene, hvid

dots

Fra : Peter Aagaard

Dato : 06-06-03 17:49

dots wrote:
> Hvis nogen ser en hvid Mazda eller Toyota, reg nr TP 31 791, ring til
> mig 59660035 / 51529384 ! og fortæl hvor henne i landet ! Han er
> sandsynligvis på vej til Aalborg eller Thy.

Jeg bor i Thy og jeg skal nok holde øje, men har du ikke hans adresse ? så
kan han vel hentes derfra ?
Du kan også få oplyst ejerforhold ved politiet, når du har nummerpladen.
Ellers stik dem en plade og sig at du har fundet den, og gerne vil aflevere
den.

Mvh. Peter

Fra : Hekto

Dato : 06-06-03 18:48

In article <3ee0c57e$0$76141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
peter@yougotit.dk says...

> [...]
> Ellers stik dem en plade og sig at du har fundet den, og gerne vil aflevere

Sådan et fæ-hoved!!!!!!!! >:0(

Anmeld bilen som stukket af fra et færdselsuheld. F.eks. at den har
kørt en stor ukendt hund over!

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : dots

Dato : 06-06-03 20:51

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen ser en hvid Mazda eller Toyota, reg nr TP 31 791, ring til mig
> 59660035 / 51529384 ! og fortæl hvor henne i landet ! Han er sandsynligvis
> på vej til Aalborg eller Thy.

Nyeste i situationen er at min nabo har været i tlf kontakt med føreren af
bilen. De er et eller andet sted i jylland. Præcist hvor ved jeg ikke.
Jeg kan ikke umiddelbart gøre noget, andet end at kontakte statsamtet og min
advokat på tirsdag. Forbandet situation !

dots

Fra : "HP

Dato : 06-06-03 21:23

"dots" skrev i en meddelelse
> Nyeste i situationen er at min nabo har været i tlf kontakt med føreren af
> bilen.

Sig´ mig lige engang, er denne person totalt tør for moral eller
medfølelses. Vedkommende burde da kunne se at sådan et stunt overhovedet
ikke er godt for noget somhelst ! ! !. Fatter ikke hvorfor bremsen ikke er
blevet hugget i endnu & kareten vendt 180 grader så den sigtede den rigtige
vej !
Er godt nok skummel, og håber du finder de gode støvler frem, og når du er
inde får rækkevide af de to båt-nakker. Sparker dem hårdt & gentagende gange
lige der hvor det gør mest _Nas_ ( og husk......ingen vidner ! )

Hæng i & find modet DotZ.....Ved det er noget lort lige nu, men efter dette
kan faderen da ikke gøre sig meget håb om noget som helst :o/.Det er så bare
mit håb.

-HP Herfra- Med trøste tanke til DotZ. Hæng i, det kan kun blive bedre
herfra

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 10-06-03 21:07

Hej Dots

Jeg har tænkt på dig hver gang jeg har set en hvid bil, så nu kunne jeg godt
tænke mig at vide om du har fået din søn tilbage? Og hvad har politiet osv
sagt til dig om sagen?

Tobias

Fra : dots

Dato : 10-06-03 22:00

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> tænke mig at vide om du har fået din søn tilbage? Og hvad har politiet osv

Hej Tobias

Tja, det er ikke ligefrem lyse udsigter og nej, han er ikke kommet hjem.
Statsamtet kan ikke umiddelbart gøre noget, alting skal jo gennem deres
lange trædemølle, hvis der skulle laves regler for samvær. Jeg blev sendt
videre til Hanstholm Kommune, farens hjemstavn, de kan ikke gøre noget. Min
egen kommune kan intet gøre, henviser til Statsamtet. Politiet kan intet
gøre pga den fælles forældremyndighed. Min advokat siger, at der nok ikke er
stort at stille op lige nu. Men at jeg i det mindste ikke behøver at være
bekymret om sagens udfald, når vi skal i retten.

Så der er langt til d. 23. juni

dots

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 10-06-03 22:22

Har du hørt noget fra barnet, eller faderen om hvordan den "lille" tager det
hele. Det må være underligt sådan at blive "kidnappet" af sin egen far.

Tobias

Fra : dots

Dato : 10-06-03 22:33

> Har du hørt noget fra barnet, eller faderen om hvordan den "lille" tager
det
> hele. Det må være underligt sådan at blive "kidnappet" af sin egen far.

Nej, jeg kan ikke ringe - de tager ikke tlf.
Der er en lang, kedelig forhistorie.
Drengen er jo så lille endnu, men han fatter udmærket godt "vibs'ene", og
det er sg synd!

dots

Fra : dots

Dato : 12-06-03 15:09

> [...]
> 59660035 / 51529384 ! og fortæl hvor henne i landet ! Han er sandsynligvis

Sidste nyt: Min søn er i Thy. En af vennerne sendte igår SMS til føreren af
bilen, med beskeden om, at hvis faren ikke kommer frivilligt med drengen,
vil fogeden, min advokat og en politistyrke, gå ind og hente ham.
Åbenbart har det virket, for han fik igen her til morgen besked om at faren
vil kontakte os. Det gjorde han kl. 11 i formiddags og lovede den lille hjem
i aften, så får vi se om hans ord er noget værd denne gang!

dots

Fra : dots

Dato : 12-06-03 22:24

> [...]
hjem
> i aften, så får vi se om hans ord er noget værd denne gang!

Og glæden blev stor !!!
Den lille er hjemme igen

Tusind tak til jer alle for jeres support - I har været til STOR støtte!!

dots

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 12-06-03 22:28

dots wrote:

> Og glæden blev stor !!!
> Den lille er hjemme igen
>
> Tusind tak til jer alle for jeres support - I har været til STOR støtte!!

Jamen tillykke herfra. Nok ikke noget der giver plusser i faderens
karakterbog, når/hvis statsamtet kommer ind i billedet.

Ib Jakobsen

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-06-03 23:30

dots wrote:
> [...]
>>
> Og glæden blev stor !!!
> Den lille er hjemme igen
>
> Tusind tak til jer alle for jeres support - I har været til STOR

Det var dejligt at høre

Sov begge godt i nat..

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : schlæger

Dato : 13-06-03 06:24

dots wrote:

> Og glæden blev stor !!!
> Den lille er hjemme igen

> dots

Det var godt nok dejligt at høre. Nu forestår der så et træls møde på
statsamtet, men så kan du forhåbentlig se frem til nogle mere rene linier
UDEN den fælles forældremyndighed (som blev opfundet af naive jurister,
som ikke ved hvor onde mennesker kan være mod hinanden).

Pas godt på dig selv og din søn !

Mvh Schlæger

Fra : Jens Holm

Dato : 13-06-03 12:03

Helt enig! Den fælles forældremyndighed er et af de større overgreb imod
børn generelt.Jeg har altid undret mig over det, men er kommet frem til at
denne syge konstruktion er lavet for at tilfredsstille nogle senhippier som
"li'esom synes at det er enormt borgerligt at blive gift."
Vorherrebevares!
Ægteskabet er nemlig en rigtig god og praktisk konstruktion hvis man vil ha'
børn.
Fælles forældremyndighed bibringer ofte kun utryghed for børnene, og en
masse bøvl for os der arbejder med børn og familier.
Men børn har jo ikke stemmeret, det har gamle hippier.

Jens Holm
Motorcyklist og socialarbejder
-og ret engageret i begge dele