(Sommer)handsker ?
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-03 08:33

Efter en rundtur til de "store" kønehavnske som Haasum, Ågesen,
MC-hjørnet og Enghave og Bikeshoppen og Motorhjørnet i Viborg har jeg
stadig ikke fået købt et par sommerhandsker. De eneste jeg egenligt
syntes om var et par dainese til 1kkr hos Ågesen - men jeg havde sat mig
et budget omkring en plovmand ... Desuden vil jeg ikke have nogen med
synlige kevlerforstærkninger, nitter eller andet der "lugter af ræs".

De fleste forhandlere havde kun ganske få modeller hjemme, men jeg fandt
ikke de rigtige ...

Hvem forhandler f.eks halvarsson - Nogen gode ideer til hvem jeg ellers
bør besøge ?

/A

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-06-03 08:51

> Hvem forhandler f.eks halvarsson - Nogen gode ideer til hvem jeg
> ellers bør besøge ?
>
> /A

Prøv www.louis.de

F.eks. de her: 20184504

Jeg har selv et par Vanucci handsker derfra til 119,- euro, og de er par
dæjlige! Og du kan sagtens finde handsker dernede i din prisklasse!

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-06-03 08:55

Mads Stetter wrote:

> Prøv www.louis.de
>
> F.eks. de her: 20184504

Fandt også disse HELD handsker her... 20105509

De er også fine

MVH Mads Stetter

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-03 09:08

> Fandt også disse HELD handsker her... 20105509

Der ender det sikkert også med. Mine sommerhandsker (som jeg ikke kan
finde) og mine vinterhandsker (samt mit tøj) er købt postordre i
udlandet - Men jeg ville prøve om det kunne lade sig gøre at handle
"lokalt" - altså så lokalt som det nu kan lade sig gøre når man kigger i
butikker fra viborg til kbh ...

Men det kan godt ende med at nærmeste butik med stort udvalg er Hein
Gericke i tyskland ...

/Anders Majland

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 06-06-03 09:29

In article <bbphbr$60m$1@sunsite.dk>, Mads Stetter wrote:
> Mads Stetter wrote:
> Fandt også disse HELD handsker her... 20105509
>
> De er også fine

Jeg selv er lige blev lokket af Louis' tilbud paa "Held Jet"
sommerhandsker til 20 EUR. Jeg har dog ikke modtaget dem endnu.

--
Soren

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 20-06-03 00:09

In article <3ee050e1$0$97195$edfadb0f@news.tele.dk>, Soren S. Jorvang wrote:
> Jeg selv er lige blev lokket af Louis' tilbud paa "Held Jet"
> sommerhandsker til 20 EUR. Jeg har dog ikke modtaget dem endnu.

Jeg har nu brugt disse i et par uger og jeg maa sige, at det er
rigtig gode sommerhandsker til prisen. De er stadig paa tilbud
til 20 EUR.

--
Soren

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-06-03 23:56

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

> Prøv www.louis.de
>
> F.eks. de her: 20184504

Sådan et par har jeg i størrelse L. Dem er jeg vældig glad for.

Anders, du er velkommen til at kigge forbi og prøve, hvis du er i
nabolaget (København Ø). Send mig evt. en mail, hvis det har
interesse.

--
Jacob - www.bunk.cc
You will soon forget this.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-06-03 10:49

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:bbpg65$1bu$2@sunsite.dk...
> [...]
> ikke de rigtige ...
>
> Hvem forhandler f.eks halvarsson - Nogen gode ideer til hvem jeg ellers

Hej Anders

kig evt på stumpemarkedet, har lige sat et par Dainese til salg

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Henrik Olsen

Dato : 06-06-03 12:25

> [...]
> et budget omkring en plovmand ... Desuden vil jeg ikke have nogen med
> synlige kevlerforstærkninger, nitter eller andet der "lugter af ræs".

Du kunne eventuelt se på BMWs sommerhandsker, "AirFlow". De er populære i
rigtig varme områder, som f.eks. Colorado.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 06-06-03 15:07

Du skal da herind og kigge: http://www.mconline.dk/
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-03 21:24

> Du skal da herind og kigge: http://www.mconline.dk/

Jeg så på safety1st i az/bilka. Modellen der er lidt rigeligt
"spraglet". Deres "Spa" er tættere på det jeg lede efter ...

Men jeg må nok også lige omkring Rune og se hvordan hans brugte dainese
er... (Se link til billeder i markedsgruppen) De er nok ret tæt på det
jeg leder efter (hvis de også sidder ordenligt)

/A

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-06-03 16:30

"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)" wrote:

> [...]
> ikke de rigtige ...
>
> Hvem forhandler f.eks halvarsson - Nogen gode ideer til hvem jeg ellers

Jeg har også lige været rundt og kikke. Enten gårhandskerne op til albuerne,
eller også er de som du nævner fyldt tingeltangel, så man næsten ikke kan
bøje fingrene. Men hos en Max-import forhandler fandt jeg er par Larsen i
tyndt skin med tyndt foer. Som vel og mærke ikke ryger med ud når man tager
dem af. Pris kr.235.

Ib Jakobsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-03 21:18

> [...]
> jeg er par Larsen i tyndt skin med tyndt foer. Som vel og mærke ikke
> ryger med ud når man tager dem af. Pris kr.235.

Jeg har også kataloget ,,, Men havde forhandleren dem hjemme ?
Og i givet fald hvilken ?

Løsthængende cordura tøj har jeg ikke problemer med at købe online.men
kunne denne gang godt tænke mig nogle handsker der passer "rigtigt"

Og så har der jo været en del debat her om at støtte forhandlerne så jeg
tænkte at det burde da prøves ...

/A

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-06-03 22:47

"Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)" wrote:

> Jeg har også kataloget ,,, Men havde forhandleren dem hjemme ?
> Og i givet fald hvilken ?

Det er en ganske lille motorcykelmekaniker ikke ret langt fra Nykøbing F.
Men har ret god føling med hvad folk ønsker. Så de varer der ikke er så dyre
og der er godt flow i har han på lager. Jeg tror de er syet i kalveskind.
Kik i forhandlerlisten om der ikke er en i dit lokalområde.

Ib Jakobsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-06-03 07:46

> Kik i forhandlerlisten om der ikke er en i
> dit lokalområde.

Der er masser - men ikke lagerførende

/A

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-06-03 14:52

> Der er masser - men ikke lagerførende

"Questen" for nye handsker endte med at jeg fandt mine "gamle"
læderhandsker i en jakkelomme på en jakke jeg havde med ude og rejse i
vinters ... Men jeg fik da en tur ud af det rundt hos mange forhandlere
og fik også kigget noget efter en "ny" mc...

/A