Mød mig på Langelinie
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-06-03 13:56

Hej DFM'er

Jeg vil være at finde på Langelinie i aften kl. 20.00. Jeg er den store karl
på en vildt fed bordeaux CBR 600 F2 med 2000km på klokken (102000km )

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-03 00:24

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg vil være at finde på Langelinie i aften kl. 20.00. Jeg er den
> store karl på en vildt fed bordeaux CBR 600 F2 med 2000km på klokken
> (102000km )

Aii.. Dammit - kommer du ikke også derud imorgen? Så tropper jeg op så I
kan beundre min fars XSer. Den lyder næsten som en Ducati

--
Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-03 18:03

Tony Lorentzen wrote:
> Aii.. Dammit - kommer du ikke også derud imorgen? Så tropper jeg op så I
> kan beundre min fars XSer. Den lyder næsten som en Ducati

Jeg er der iaften kl. ca. 20 ...

// Hans
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-03 18:49

Hans Joergensen wrote:
> Jeg er der iaften kl. ca. 20 ...

Den retter jeg lige til kl. 21 ...

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-03 19:45

Hans Joergensen wrote:

> Den retter jeg lige til kl. 21 ...

Æææv nu nåede jeg at lave en aftale senere så jeg kommer sgu ikke forbi i
dag heller... Hvad siger folk til søndag?

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-06-03 20:23

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Æææv nu nåede jeg at lave en aftale senere så jeg kommer sgu ikke forbi i
> dag heller... Hvad siger folk til søndag?

eller hva med lørdag?
--
Allan(fzr600us)søndag kan jeg ikke
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-03 20:59

Allan Jørgensen wrote:

> eller hva med lørdag?

Tjaeh der kan jeg da også godt!?

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-06-03 21:25

Tony Lorentzen wrote:
> Tjaeh der kan jeg da også godt!?

Det kan jeg ikke, jeg skal til halløj imorgen, og søndag skal jeg
ned og skifte dæk hos kammeraten på Nimbussen, mandag skal vi køre
afsted mod Græsted (Skælskør -> Græsted med 80km/t, *gab* ..

Mandag aften ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 07-06-03 09:47

> Tjaeh der kan jeg da også godt!?

okay hva tid skal det så være?

som har næsten hele dagen til rådighed
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-06-03 12:02

Allan Jørgensen wrote:

> okay hva tid skal det så være?
>
> som har næsten hele dagen til rådighed

Vi kunne jo sige kl. 19? Hvad med dig Bernhard? Andre?

Vi ses!

Hilsner,

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-06-03 18:57

Tony Lorentzen wrote:

> Vi kunne jo sige kl. 19? Hvad med dig Bernhard? Andre?

Aaarrgh - tænk at jeg ikke overholder mine egne aftaler. Jeg er lige kommet
ind af døren. Vi (kæresten og jeg) var inde i byen og besluttede os for at
gå ind og se Dogville kl. 16 så jeg troede jeg havde tid nok til at nå hjem.
Men den varede åbenbart 3 timer så den var kvart over 19 før vi kom ud.
Sorry!!

--
Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 07-06-03 20:53

> [...]
hjem.
> Men den varede åbenbart 3 timer så den var kvart over 19 før vi kom ud.

tsk tsk tsk og så har man stablet det helt store på banen!!!!
--
Allan(fzr600us)som har været hjemme hele dagen så det gør ikke noget
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : wheeler

Dato : 07-06-03 21:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hjem.
> Men den varede åbenbart 3 timer så den var kvart over 19 før vi kom ud.

[KLIP]

He he...nogen gange er det rart at have et liv uden for dfm....i dette
tilfælde sparede man fx. en forgæves tur til LL =

Jeg har ellers fået liv i TDR'en - underlig maskine, skal have blæst/renset
karb. igennem ved hver 1000 km

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600/CBR 600 har interesse
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Richard

Dato : 06-06-03 22:45

Tony Lorentzen wrote:
> Æææv nu nåede jeg at lave en aftale senere så jeg kommer sgu ikke forbi i
> dag heller... Hvad siger folk til søndag?

Hm, DMI siger regn og torden...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade