Hjælp til fastsættelse af udstødnings mærk~
Fra : Janhp

Dato : 05-06-03 13:37

Hej!

Jeg har mulighed for at bytte min originale udst. med en carbon larmepotte.
Potten er af ukendt mærke, men der står "Street Fighter" på den. Den har
kørt 18.000 km.

Kan du hjælpe med at fastsætte mærke/type og har du evt. 'et godt råd' om
det vil være bedre/dårlige at sætte en larmepotte på min Bandit 600 fra 98.
Hvad med km antallet - 18.000 km er larmepotten så stadig ok?

...hygge!
...Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 05-06-03 13:51

On Thu, 5 Jun 2003 14:36:41 +0200, "Janhp" <janhpoulsen@mail.dk>
wrote:

>Kan du hjælpe med at fastsætte mærke/type og har du evt. 'et godt råd' om
>det vil være bedre/dårlige at sætte en larmepotte på min Bandit 600 fra 98.

Det vil være dårligt for dine omgivelser der skal høre på den - Du
kalder den jo selv en larmepotte ).

--
-Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-06-03 13:48

Kender ikke fabrikatet. Men husk at du måske skal have din MC dysset om.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-06-03 14:00

"Janhp" <janhpoulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra 98.
> Hvad med km antallet - 18.000 km er larmepotten så stadig ok?

Hej Jan.

'bytte' !? , som i bytte lige over ?
Det ville jeg ikke gøre, jeg ville købe en Streetfighter potte ( dog
ikke carbon ) hos www.louis.de til 165 Euro + 6,5 euro i forsendelse =
1250.--kr

Det har jeg gjort til min egen Bandit, kvaliteten på potten er måske
ikke den bedste, men til 1250 kr !!!, og så har du stadig din standart
potte,
når/hvis du bliver træt af lyden.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : BoS

Dato : 05-06-03 19:44

> [...]
98.
> Hvad med km antallet - 18.000 km er larmepotten så stadig ok?

Hej Jan

Det kommer jo lidt an på, hvilken mc potten har siddet på og hvordan
vedkommende har kørt med den. Hvis den har siddet på en stor V2'er , og har
fået rigtig mange smæk, kan det godt være, at potte ulden er skudt ud af
den. Så larmer den mere.

Under alle omstændigheder ville jeg ikke bytte med min originale udstødning.
Den er rar at have, hvis man pludselig vil sælge maskinen, bliver kaldt til
syn eller hvis man skal på langfart eller skal på en banedag, hvor man ikke
må larme.

Hvis du har et billede af potten, kan man måske sige lidt om, hvem der har
fremstillet den.

Du skriver, det er en byttehandel. Har du tjekket, hvad en original Bandit
udstødning koster? Pas på, du ikke bliver snydt...

mvh Bo

Fra : Armand

Dato : 05-06-03 22:34

BoS <elskak@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> Du skriver, det er en byttehandel. Har du tjekket, hvad en original Bandit
> udstødning koster? Pas på, du ikke bliver snydt...

Alene handelens forekomst beviser at det originale anlæg er værd at have (i
dette tilfælde for sælger!)!

Og Dennis' prissætning af anlægget vidner jo tillige om at det ikke kan
svare sig andet end at købe et nyt!

--
Armand.