Virker V-power og N3000 overhovedet?
Fra : Søren Dahl

Dato : 04-06-03 20:01

Hej NG

Jeg har aldrig prøvet V-P eller N3K - men mon det overhovede virker -
hvilken teknik skulle benzinen benytte for at "booste" motorefekten?

MVH Søren
- TransAlp

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-06-03 06:34

Fra : Jake

Dato : 05-06-03 08:13

> [...]
> belægninger fra din motor. Men som FDM konkluderede. De fjerner et ikke
> eksisterende problem. Deraf skulle vidunderet ske.

Til gengæld fjerner man postentielt det skidt, der holder en gammel motor
tæt

Nope

/Jake

Fra : Albert

Dato : 05-06-03 14:17

> [...]
> belægninger fra din motor. Men som FDM konkluderede. De fjerner et ikke
> eksisterende problem. Deraf skulle vidunderet ske.

Og det gør den vel næppe alligvel. Kørte 5000km på vpower med min gamle
cbr. Da der røg en toppakning fik jeg lejlighed til at se ned i motoren.
Der var vel godt 3mm sod oven på alle stemplerne. Det var faktisk netop dét
jeg forventede at vpower kunne holde nede, så så meget for de 25øre ekstra/l

mvh Albert

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 10-06-03 08:02

Nitro 3000 kan påvirke motorcyklens koblingsfunktion i negativ retning
(slipper). Noget HydroTexaco er opmærksom på.

Fra : Nicolaj C.

Dato : 05-06-03 15:10

Hvis man endelig bruger det, taber man vel hele indsatsen, hver gang man
skifter olie ?
I det hele taget et dødsygt marketing stunt. Det et kun til besvær at
navigere rundt til den rigtige aftapningshane uden virkningsløse additiver.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/nicolaj_christensen
nicolajc@dkfritidmotorcykel.dk