dæk montering i kbh??
Fra : Frank Verner Thomsen

Dato : 04-06-03 12:06

hvis man køber dæk i dyskland, hvor kan man så
få dem monteret billigt i kbh( helst syd-vest )?
hvis man kommer med hjulende.

bo-gsx-R

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 04-06-03 16:57

Frank Verner Thomsen wrote:
> hvis man køber dæk i dyskland, hvor kan man så
> få dem monteret billigt i kbh( helst syd-vest )?
> hvis man kommer med hjulende.

Syd-vest kan jeg ikke klar, men de gør det hos Søborg MC for en hund...

Jens
RD

Fra : SLP/JM

Dato : 04-06-03 20:05

"Frank Verner Thomsen" <fam.thomsen@os.dk> skrev > hvis man køber dæk i
dyskland, hvor kan man så
> få dem monteret billigt i kbh( helst syd-vest )?
> hvis man kommer med hjulende.

Prøv Scan-X på Artillerivej.

--
Susanne

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-06-03 21:12

On Wed, 4 Jun 2003 21:04:41 +0200, "SLP/JM"
<susanne_lundp@hotmail.com> wrote:

>Prøv Scan-X på Artillerivej.
De sagde til mig i tlf:
75 for montering +75 for afbalancering

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-06-03 21:19

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> wrote in message
> De sagde til mig i tlf:
> 75 for montering +75 for afbalancering

hu? jeg gav 110 kr for af og påmontering af nyt dæk på løs fælg??

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : SLP/JM

Dato : 05-06-03 07:52

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev >
> De sagde til mig i tlf:
> 75 for montering +75 for afbalancering

Det er da rimelig nok i forhold til, hvad nogle andre tager - selv om det
måske stadig er i overkanten. Jeg spurgte en gang FA. Moto, hvad de skulle
ha', og der var svaret, at de tog en timeløn pr. dæk, hvis man kom med
afmonterede fælge.

--
Susanne