Kobnlingsfrit gearskift????
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-06-03 22:16

Nu har jeg prøvet det lidt på hornet'en, og det går nu en hel del bedrer
uden.. Ingen mislyde, og meget mere præcist skift. Men er det noget
motor/gearkasse/kobling har godt af? Eller er det måske ligefrem bedere..
Jeg ved at der er nogen der gør det, men er det så fordi at de har for mange
penge??
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig igenigen...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
--==(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)==--

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 03-06-03 22:16

"Oliver Bruchhaus" wrote:
> [...]
mange
> penge??
> Håber at der er nogen der kan hjælpe mig igenigen...

http://www.dmc-org.dk/Index-faq.html

Står der en masse guldkorn om subj. Gætter på at du allerede har læst det,
men hva pokker :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-06-03 22:55

> http://www.dmc-org.dk/Index-faq.html

> Står der en masse guldkorn om subj. Gætter på at du allerede har læst det,
> men hva pokker :)
> mvh Rasmus Neckelmann

Hey Raller...
Nøhh.. Det havde jeg ikke engang set..
Men det var da noget der kunne bruges til noget! :))
Hvis der er andre der kender noget af den slags så bare indover...

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 23:40

Oliver Bruchhaus <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en
> [...]
mange
> penge??
> Håber at der er nogen der kan hjælpe mig igenigen...

Larm = slitage!
Hvis du skifter med mindre larm til følge, så vil det slide mindre!
Til gengæld vil forekommnede kiks larme/slide vildsommere end do. ved brug
af kobling
Tilbage er kun det mer-slid der vil være på skiftegaflerne p.g.a. forlænget
belastning qua proceduren; men med rutine vil denne minimeres både af kraft
og varighed, hvorved dét punkt også bliver forsvindende kritisk, ligesom at
belastningens størrelse kan være større (á behov for hårdere betjening) ved
traditionelt gearskifte!

--
Armand.